Și iarăși despre slăbit…

Французкая диета:

Секс, секс, а в обед кекс.

Если не помогает, от кекса можно отказаться

În loc să ascult sfatul francezilor, m-am prostit ca o fată mare. Și asta eu, care de ceva timp tot vă trâmbițez cât de important este să te accepți pe tine însuți așa cum ești, cu toate bubele din cap și kilogramele în plus…

Mai pe scurt… De curând pe rețelele de socializare se promovează un interviu cu o interpretă de la noi care a slăbit miraculos grație unui preparat (cică natural și foarte bun pentru metabolism și bla bla bla). Nu m-am născut ieri. Știu că minunile nu pică din cer. În spatele oricărei realizări, inclusiv slăbitului cu 10 kg și mai mult, e foarte multă muncă, dar… lenea e cucoană mare… E mult mai ușor să crezi în minuni decât să depui efort.

Așadar, am făcut un search pe Google, am mai dat peste niște forumuri și în câteva ore mă pomenesc că am comandat produsul, apropo, nici prea costisitor, dar nici prea accesibil. ”Buuuun, Nastea, îmi zic în gând, hai să trecem și de această aventură, la urma urmei ce avem de pierdut?”.

– Nu vă temeți, îmi spune curierul, n-o să muriți.

-Mmm?… fac eu nedumerită.

– Eeeei, eu la câte comenzi livrez în fiecare zi, apoi jumătate de Chișinău ar fi trebuit deja să moară. Nu e otravă, stați liniștită.

– Dar ajută?

– Mmm…, face deja el nedumerit, parcă da. Azi o femeie deja a cincea oară a cumpărat produsul. Pentru ea sau pentru rude, nu mai știu…

– Bine, dar a slăbit?

– Parcă da… Parcă a slăbit…, așa, mai printre dinți îmi răspunde el și apoi repede adaugă:

– Eeeei, dacă mai trebuie să slăbiți și dumneavoastră, apoi nu mai știu ce vor femeile astea, și dus a fost.

Stau cu pachetul în mână și simt cum ușor ușor îmi cresc urechile de măgar, dar speranța, după cum se știe, moare ultima (of, ce șmecheră mai e și speranța asta), așa că am deschis ferm ambalajul și am urmat instrucțiunea. Efectul trebuia să-l simt chiar din prima zi.

A trecut o săptămână…

Azi dimineața primesc asta:

despre-mine

Niciodată în viață nu am râs atât de tare pe seama mea. Colegii de serviciu nu pot înțelege ce se întâmplă, probabil mă cred hop pe-o parte… Ce-i drept, așa și este, doar că hop-ul e altul.

Acum serios. Noaptea asta am avut un dialog foarte sincer, unu la unu cu mine însămi. Fără martori, fără reflectoare.

– Nastea, tu chiar vrei să slăbești?, m-am întrebat.

– Da, vreau, am răspuns ferm.

– Dar pentru ce?

Și aici tăcere mortală. Tăcerea a durat câteva minute, după care am avut un bliț orbitor în creier. Nu vreau să slăbesc. Îmi place să mănânc și îmi place sexul și nimic pe lumea asta nu mă face mai fericită decât o cină copioasă după o partidă fierbinte de amor. Și toate astea urmate de un somn sănătos. Rețeta fericirii a la tanti Nastea e una foarte simplă.

Apoi de ce să mă lipsesc de asta?

Fiți fericiți, dragii mei. Eu cred că asta contează cel mai mult.

P. S. A da, ceaiul continui să-l beau. La finele cursului, voi raporta dacă merită sau nu. Între timp, nu uităm să punem ”like” și la pagina mea de Facebook.

 

 

Un gând despre “Și iarăși despre slăbit…

  1. Sa ne zici ce efect a avut ceaiul. Chiar daca intuiesc ca va fi cel al tipului din imagine🙂.
    Totusi cred ce cea mai buna metoda de slabit e o sticla de apa cu lamiie savurata la o sesiune de 2 ore de cardio intens.

Lasă un răspuns

