La un miez de noapte

Lună plină, lună plină,
Într-o noapte prea senină
Te-am privit ca pe o fată
Și te-am îndrăgit îndată.

Dacă ai ști cât de frumoasă
Tu răsari ca o mireasă
Într-o noapte foarte lină,
Lună plină, lună plină…

Daca-ai ști ce dor de tine,
Când dispari de pe coline
Mi se face-n nopți pustii
Când te văd, dar tu nu știi…

Te privesc… și tu pe mine,
Tu de fapt mă știi mai bine.
Eu de fiecare dată,
Însă văd o altă fată.

Lună plină, lună plină,
Într-o noapte prea senină
Te privesc ca prima dată,
Fii mereu o altă fată.

tanti nastea luna plina

Un gând despre “La un miez de noapte

Lasă un răspuns

