MAREA SCHIMBARE SAU MĂRTURISIRILE UNEI ANNA KARENINA SUPRAVIEȚUITE

N. R. Acest articol l-am scris în cadrul maratonului #schimbareapanalacapat, lansat de către scumpa și brava mea madam Roussel. E o postare pe care am scris-o greu și lung, dar nici pe aproape nu redă ce a fost trăit în realitate și totuși, să decideți voi.

Acum patru ani, exact pe vremea asta am venit cam pe la răsăritul soarelui acasă. Copiii dormeau.  Am intrat la bucătărie unde mă aștepta soțul întrebându-se toată noaptea pe unde-i umblă consoarta. M-am așezat în fața lui. Mi-am turnat o dușcă pe care am dat-o peste cap fără a clipi, după care ne-am privit lung în ochii unui altuia. Tăcerea a fost spintecată de două propoziții:

Continuarea o citiți aici

Un gând despre “MAREA SCHIMBARE SAU MĂRTURISIRILE UNEI ANNA KARENINA SUPRAVIEȚUITE

  1. Am citit, recitit articolul intr-o pauza de masa, la birou, cu noduri in git, respiratie profunda si lacrimi strecurate pe obraji. Si parca as avea cuvinte sa adaug, si parca ma apasa tacerea!

Lasă un răspuns

