RUJ DE TUZ SAU ROȘU DE COZ

Acum să scoatem la iveală adevărul! Dimineața eu arăt așa:

de fapt așa arăt toată ziua…

de fapt mai toate zilele…

Nemachiată, fără ruj, destul de ciufulită și pe lângă toate îmbrăcată în prima haină pe care pun mâna în dulap. De ce? Banal – din simpla lipsă de timp (citește: lene). Și asta pentru că lucrez ca un robot (citește: cal), într-un subsol niciodată aeresit și veșnic umed, pentru niște șefi, cum să mă exprim mai delicat…mai pe scurt ați înțeles. În plus, zi de zi trăiesc grijile pe care le trăiește o femeie care are doi copii, casă, masă, o bucățică de viață socială, pisică, papagal și un ditamai acvariu de întreținut. Situația este clară.

Ca să înțelegeți, eu nu mă plâng. Asta este o parte a monedei, prețul, pe care îl plătesc pentru partea cea lucioasă: un salariu decent care-mi permite să mănânc icre roșii nu numai de Anul Nou, o echipă cu care e de mai mare dragul să cucerești ”Everestul”, prieteni săritori la nevoie, un nume câtuși de cât cunoscut și cel mai prețios, familia, fără de sprijinul căreia nu aș fi realizat nimic.

Și încă ceva – din toată procedura de machiere, în mod special NU-mi place rujatul, pentru că 1. nu suport să mănânc rujată și 2. nu suport rujul mânjit pe buze în urma unui sărut, mai ales dacă acesta rămâne pe buzele bărbatului. Fuuu! Un sărut în toată firea trebuie să fie natural și pasional.

Așadar, vinerea trecută, după o noapte nedormită petrecută în lacrimi și certuri (se mai întâmplă și din astea), vin în grabă la serviciu ca să primesc de urgență niște sarcini pe măsura superiorilor mei. Cei din urmă și așa mă cunosc drept o persoană sinceră și directă, dar în acel moment cât pe ce să vadă cât de protuberantă poate fi sinceritatea mea. Ei bine, nefiind slabă de fire, mă apuc de treabă, în toiul acestor ”misiuni imposibile” exprimându-mi foarte, dar chiar FOARTE sincer părerea despre toată afacerea asta, colegilor mei ofelindu-se urechile de la limbajul meu licențios.

Evident că au fost și momente plăcute în ”vinerea cea neagră”. Am întâlnit oameni OAMENI, care mi-au oferit o mână de ajutor absolut gratuit, dezinvolt și, mai mult decât atât, calitativ. Pe finalul zilei dau de postarea asta scrisă de Tatiana Țîbuleac:

rujul

Cum termin de citit, mă uit în oglindă: ochii roșii, capilarele de pe față crăpate, obosită, chinuită, chinuind alți oameni pe deasupra și cum îmi vine să urlu în gând: ”Doooaaamne, ei și cui naiba îi trebuie sinceritatea asta, serios? Oare nu-i mai bine fățarnică și cu ruj roșu?”

Zis şi făcut! Şi acum, oricum aş fi considerată, senzaţia mea interioară e ca în reclama ceea cu bomboanele Raffaello: „и пусть весь мир ляжет у моих ног”, iar asta e tot ce contează pentru mine.

Şi da, mi-am găsit frizerul vieţii mele, nu, meşterul vieţii mele. Constantin Golaş are mâini și o inimă de aur, dar despre el voi scrie un articol aparte, pentru că merită ceva mai mult decât o frază! Vă pup, dragii mei.

P. S. Acum sincer: când vine vorba despre adevăr, câți dintre cei care spun că iubesc adevărul, îl iubesc cu adevărat? O întrebare din seria ”avocatul diavolului”. Or atunci când auzim ceva ce nu credem despre noi înșine, mai ales ce nu ne place, câți dintre noi sunt în stare să analizeze această informație, calm, la rece? Și dacă nu excludem posibilitatea că ar fi adevărat, până la urmă, câți dintre noi sunt în stare să accepte acest adevăr, să-l recunoască și, în cele mai din urmă urme, să-l iubeasca?

 

5 gânduri despre “RUJ DE TUZ SAU ROȘU DE COZ

  1. Nastea, iaca, nia ne-i fost mai simpatică în fotşili şelea bosumflati🙂 . Da’ drept, io îs gheaghe mai bizar🙂 . Fsio ravno, şii sanatoasî ş’ nu mai boşi noaptea chiar di la tăti 🙂 .

    • Tot normal gheaghe’ Vane, asta eu glamurnaia numai pe fotshi, am revenit la normal – ochii rosii, capilarele crapate si parul ciufulit. tre de iesit la o bere si ma vei vedea in toata splendoarea sincertitatii.

      • Oi, mersi di priglaşenie🙂 . Ap’ dar tre’s’ni ieu ş’io căpilare di şelea, snu hiu mai prost🙂 .

  2. Capilare nu trebuie de luat, nu dormi vreo doua nopți și o să le ai de la sine🙂 Mai fumează și vreo două pachete pe zi, nu mânca și seara mai trosnește vreun articol, două – iată și capilare crăpate :)))))) Zato ai să shii frumos in interior :)))

Lasă un răspuns

