MAMEI

Pentru un copil mama este un mic Dumnezeu, cel putin asta e valabil pentru mine. Am aproape 33 de ani, dar cordonul ombelical asa si nu l-am taiat. Si poate nici nu trebuie sa-l tai…

Sunt cea mai norocoasa fiica din lume. As putea scrie un articol lung de tot despre toate lectiile valoroase pe care mi le da mama, dar ma voi rezuma la un multumesc, scurt, dar foarte cuprinzator.

Nu fiecare isi poate permite sa cante o seara intreaga la karaoke, dupa mai multe 50 de grame date peste gat, acompaniata de persoane „surprinzatoare”, dupa mai multe meciuri ratate de bowling, toate alaturi de mama si in cinstea mamei.

Mama este eroul meu, eroul peste care mi-as desface umbrela dragostei, soptindu-i la ureche ca este cea mai barbata femeie pe care am vazut-o vreodata.

Mama este un vultur in privirea caruia te topesti si te regasesti. Atata putere, atata blandete, atata intelepciune si atata fragilitate… Luciul din ochii ei – asta iubesc cel mai mult si asemeni pietrei dragonului,  ochii isi schimba culoarea in dependenta de starea flacarii din interior.

Si daca e adevarat ca femeia a fost dintotdeauna pazitoarea focului, mama este insasi focul familiei noastre, care nu se stinge niciodata.

Avem o relatie controversata pe alocuri, dar intotdeauna ma voi  inclina in fata ei.

Te iubesc, mamica. La multi ani!

PS. Cand ne cuprindem toate trec si timpul se opreste. Astea si sunt cele mai fericite clipe, pe care le voi lua cu mine indiferent unde m-oi duce si unde voi ajunge.

Lasă un răspuns

