3 ANI DE TANTI NASTEA

Am o mică sărbătoare. Astăzi, tanti Nastea împlinește 3 ani – ta-da-da-daaam!

Voi scoate din cufăr niște curiozități, în timp ce se răcește șampania. Așadar:

1. Prima postare ticluită pe blog a fost despre evenimentele din 7 aprilie ”și cu aceasta mica mea compunere a luat sfârșit”. După trei ani nu am ce adăuga și asta îmi pare obijduitor de trist. Totuși ard de nerăbdare să văd filmul lui Anatol Durbală.

2. Repet: nu sunt blogher, ci diaryst, iar acesta este cel mai bun exercițiu de autocunoaștere. După trei ani constat, ”cu drag și cu mirare”, că lupul păru-și schimbă, dar năravul ba. Deci blogul meu e cu nărav.

3. Un poet spunea așa: ”Dacă poți să nu scrii, nu scrie”. De trei ori m-am gândit că pot, ca să ajung să nu pot. Deci, scriu în continuare.

4. Acest blog conține mai multe ciorne decât articole editate. Când gașca din capul meu (cel puțin 10 la număr) începe discuțiile, mă retrag în tribuna spectatorilor.

5. Mă autocenzurez. Pentru că am neamuri, unele fiind chiar mai neamuri decât neamuri. Și dacă aș ridica un pic cortina, v-aș șopti istorioare care uneori și mie îmi par neverosimile. Cu toate acestea vă asigur că tanti Nastea e un produs sută la sută natural.

6. Inițial blogul trebuia să fie despre sex, deci nu în zadar această postare apare în rubrica mea preferată ”Fără tabu”. De ce m-am răzgândit? Pentru că sunt în acea perioadă ”înfloritoare” a vieții când prefer s-o fac decât s-o scriu. Să considerăm această etapă o documentare minuțioasă. Or un scriitor nedocumentat este un diletant.

7. Freud avea dreptate. Deci, după mine, un bărbat, care spune că sexul nu contează, este fie impotent, fie asexual, fie… ce-o fi oare? O femeie care spune același lucru, pur și simplu nu și-a găsit bărbatul potrivit sau… este Valeria Novodvorscaia.

8. Sferele mici de culoare albă îmi provoacă greața, la propriu. Nikola Tesla de exemplu, avea aceeași fobie. Curios, asta îmi dă dreptul să mă consider genială pe alocuri? În orice caz ador perlele lingvistice.

9. Fiecărui cititor, follower îi spun un mare mare mulțumesc. Dragii mei, nu dragostea și nu sexul vinde, dar sinceritatea. Mi s-a reproșat că ultimul timp mă exprim în stilul postărilor de pe Odnoklassniki. În replică, acestea sunt deseori mult mai comice și la țanc.

10. Și pe final o istoriară, scrisă în grabă cât nu am uitat-o. Deunăzi, mă întorceam de la o petrecere corporativă pe care am petrecut-o într-un apartament luxos închiriat pe o seară. Taximetristul văzându-mă la o oră târzie, ieșind la braț cu un coleg de serviciu, apropo foarte galant, care pe deasupra mi-a întins niște bani (împrumutasem de la el), mi-a aruncat peste umăr: ”încotro?”. Îi dictez exact adresa, la care ăsta mă roagă să-i explic detaliat. ”Domnule, îi zic, v-am dictat adresa cuvant cu cuvant și e de datoria meseriei Dvs. să aflați unde este. Nu degeaba, aveți un GPS în mașină, nu?”. Șoferul îmbufnat mi-o întoarce: ”o doamnă de meseria Dvs. trebuie să cunoască mai bine orașul nocturn”.

Cu 10 ani în urmă m-aș supăra foc pe aluzia lui nu tocmai fină asupra unei meserii tocmai celei mai vechi, în seara ceea, însă l-am întrebat pe șleau: ”deci, credeți că sunt o prostituată?”, in sinea mea gandindu-ma: ”și asta la ai mei 30 si ceva de ani, după două nașteri, lucru ca un cal, riduri, sâni lăsați, burtă, casă, masă și multe alte griji pe care le are o femeie”… La care tipul îmi răspunde: ”de cea mai înaltă elită”.

”Ha, îi zambesc, asta eu azi încă nu-s în formă”, și in timpul acesta o părticică, foarte mică de sânge evreiesc mi-a curs mai repede prin vine.

 

PS: Gata, mă duc să destup șampania.

 

5 gânduri despre “3 ANI DE TANTI NASTEA

  1. 🙂 … Pazdravleam, serdeci’na . Kstati, cu shi va akupatz ?🙂 Nu di alta, da’ poati v’odata kat v’o korporatzie cu corporatishti narmali 🙂

      • Dap’ şi, doar nu făşeţ’ boambi atomişi la rabotă, doamni fereşti ! 😀
        Da’ dak kumva făşeţ’, ni-ar trebui ş’ nia una mai mititicuţî, da’ di şeie săritoare, cari ocoleşte din doi în doi 🙂

Lasă un răspuns

