CÂND AUZIM ”NU”

Cu cât mai multe motive gen ”NU” auzim, cu atât mai mult mergem înainte.

Am înțeles secretul: în ruleta rusească pot câștiga ambii, dacă țin câte un pistol în față, ultimul glonte fiind înhățat concomitent.

Dar până atunci?… Până atunci este o viață întreagă de trăit, împărțit, iubit, glumit, fârnait, hârâit și… știți și voi… organul de mai jos. A câta oară mă conving: eu prin tine, m-am întâlnit pe mine.

PS. Tradițional un cântecel care-mi trezește cele mai plăcute amintiri de la un concert pe care l-am savurat, în doi, într-un club pe care nici pe aproape nu l-aș numi al nostru. În schimb avem lumea noastră și asta e ceea ce nu aș schimba pe nici un club.

 

 

Lasă un răspuns

