PRIMA POSTARE SE DEDICA… SAU DISCURSUL MEU DE OSCAR

Ati fost vreodata la Sala de Opera din orasul Sydney? Nu? Nici eu, dar as vrea sa merg. Potrivit statisticilor blogului in cauza, aceasta sala ar fi fost plina de sapte ori  daca toti vizitatorii mei ar procura bilete.

Nu ma consider blogger. Sunt mai curand un diary-st, iar acesta e jurnalul meu. Uneori duc dorul dupa primul carnet unde imi insiram gandurile cu pixul, incercand sa scriu cat mai caligrafic. Odata cu aparitia calculatorului, cui ii pasa de caligrafie?

Pagina aceasta s-a nascut din dorinta mea impetuoasa de comunicare, cum de altfel si tot Internetul. Nu aveam o politica anume, vroiam doar sa scriu. Cu timpul, insa am inteles ca nu vreau sa scriu despre orice, ci numai despre acele experiente si ganduri pe care le-as pune pe policioara, revenind la ele peste ani uimindu-ma sau pufnind in ras.

La cat de lenoasa sunt, nu credeam ca voi reusi sa mentin blogul activ. Printre altele, el sta la temelia a ceea ce eu numesc marea transformare. Nu stiu unde voi ajunge, dar deocamdata savurez procesul.

Tin sa va mentionez ca atunci cand primesc un comentariu, ma bucur ca un copil. Inseamna ca nu in zadar sunt eforturile. Nu voi descoperi America, dar una din concluziile anului trecut este: Vrei sa fii mai bun? Fa ceva util. Despre notificarile unui nou follower nici nu mai incap discutii. In asemenea cazuri destup sampania. Am descoperit atatia oameni interesanti, cu bloguri nu mai putin interesante, cu ganduri bune si intentii frumoase. Intr-un secol acaparat de tehnologii, factorul uman e cel ce conteaza.

In anul trecut am scris 77 de istorii povestite nu din auzite. As fi putut mai multe, dar vorba e ca scriu foarte lent, chinurile creatiei fiind cel mai greu travaliu. Asta deja am simtit-o pe propria piele. Asadar, iata cele mai citite articole:

REPLICA

DECI SEXY SA FIE

CAND VINE ACEL MOMENT CAND NE RAMANE NUMAI OBOSEALA

BALUL NUMAI NU AL CENUSARESEI

OLEACA FARA TABU

Daca sincer, acest top nu corespunde cu topul meu, dar o buna parte din vizualizari i-o datorez scumpei si bravei mele madam Roussel pe care o admir in toate inceputurile ei.

Un singur articol as vrea sa vi-l recomand din nou:

FERICIREA IN LUCRURI SIMPLE

La geografie am avut 9, dar nu l-am meritat. Oricat de mult ma inspaimanta progresul tehnologic, totusi trebuie sa-i recunosc puterea magica de a sterge hotarele. 61 de tari au avut conexiune cu acest blog. Moldova, Romania, Franta, SUA, Italia, Canada, Marea Britanie, Germania, Belgia, Spania si Elvetia – top 10.  Nu mi-as fi imaginat ca voi avea vizitatori din Senegal, Trinidad sau Bahamas, dar nebanuite sunt caile Internetului.

Dragii mei, pe final un banc: „Se intoarce sotul acasa si isi prinde sotia la balcon facand sex cu cel mai bun al lui prieten. Scoate un pumnal si isi omoara prietenul. Isi aprinde o tigara si uitandu-se la femeie ii spune dezolat: Femeie, eu din cauza ta mi-am ucis cel mai bun prieten. La care aceasta, ii raspunde nonsalant: Dragul meu, cu o astfel de atitudine, vei ramane cu totul fara prieteni”.

Atitudinea – cuvant mic care face diferenta mare. Nu puteti schimba situatia, schimbati atitudinea fata de ea.

Prima postare din acest an, o dedic vizitatorilor, fara de care, probabil, toate ar fi in zadar. Multumesc. Eu va doresc un singur lucru: irepetabil, inconfundabil si vesnic cum e timpul – DRAGOSTE.

Lasă un răspuns

