ULTIMA POSTARE DIN AN

Si ce? Trebuie de trait si gata.

Asta e cea mai valoroasa concluzie pe care am tras-o in 2013.

Ori de cate ori ma cuprinde frica sau mancarimea de sine, ori de cate ori sunt aspra cu mine sau cu cei din jur, ori de cate ori alunec sau dimpotriva, ma inalt o singura intrebare pune capac la toate – ei si ce?

Viata e frumoasa in toate aspectele ei.

Eu inca traiesc, eu inca simt, eu inca vreau, eu inca visez.

La multi ani!

PS. Multumesc ca mi-ati fost alaturi.

3 gânduri despre “ULTIMA POSTARE DIN AN

    • Ajuta intr-adevar. E o doza de indiferenta sanatoasa amestecata cu dragostea de viata si dorinta de a merge inainte. La toti recomand sa-si puna intrebarea asta si sa nu se preocupe prea mult cu raspunsul ci sa mearga inainte, urmandu-si calea. Inca o data la multi ani!

Lasă un răspuns

