EVENIMENTE 2013

Anul acesta cărțile nu prea s-au lipit de mine, dar ”Oceanografia” de M. Eliade a fost balsamul pe care l-am savurat picătură cu picătură.

Am stat cu piciorul în ghips, yoga gratis.

Mi-am găsit un nou loc de muncă.

L-am ascultat pe viu pe Grișa Urgant. Vanea îmi place mai mult.

Am revăzut-o pe scumpa mea Budapesta. Am plâns cu ușurare pe malurile Dunării.

Am fost la Okean Elizy – un cadou plăcut și neașteptat.

Zemfira nu a fost dulce ca zefirul, dar am savurat-o în doi, ca pe timpurile cele bune.

Am observat primele riduri sub ochi.

M-am tămăduit printre stâncile Orheiului Vechi.

Am făcut cunoștință cu Calipso. M-am împrietenit cu ea.

Am gustat pentru prima dată din Gustar.

Am ținut pensula în mână, după mai bine de 20 de ani.

Am avut primul rendez-vous cu Istanbulul. Nu a fost dragoste la prima vedere, dar cu siguranță m-a atras.

Am făcut sport. Ajută.

Anul acesta fost ultima dată ca prima dată.

Am găsit lniștea acolo unde este loc numai de luptă. M-am împăcat.

 

PS. Șarpele a fost veninos, dar înțelept.

2 gânduri despre “EVENIMENTE 2013

Lasă un răspuns

