LACONIC

”Cumătră, dacă la întrebarea: ”Ce facem? Mai stăm sau achităm?”, eu îți răspund că nu vreau acasă, în secunda ceea îmi chemi un taxi, îi dictezi șoferului adresa și îmi blochezi ușile ca să nu pot ieși din mașină.”

Rugăminte parvenită în urma mai multor circumstanțe mirabolante în care umila mea persoană a avut (ne)fericita ocazie să se pomenească, devenind o regulă de aur pentru prietenii apropiați.

Aseară:

– Știți ceva? Ați început să bateți câmpii. Încetați. Totuși din noi trei, eu sunt cel mai treaz.

– Tu? Cel mai treaz? Te rog. Din noi trei cu certitudine eu sunt cea mai trează.

– Auzi tu, treazo, să nu aratăm cu degetul. Dacă și este unul din noi cel mai treaz, păi sigur nu tu, ci eu.

 

Unul din acele momente când concursul cu genericul ”Trezia întruchipată” n-are nici o treabă cu starea de a fi treaz.

Morala: câștigă cel care primul cere nota de plată.

Lasă un răspuns

