PARADISUL LA MINE ACASA

Iubesc fiecare coltisor din casa mea, pentru ca e facut asa cum imi place, asa cum m-a dus capul si asa cum mi-a permis modestul meu buget. Pentru ca fiecare coltisor respira cu istorie, miroase a munca si a bani pusi la ciorap, si emana caldura si lumina. Casa mea e foarte luminoasa. Bucataria e plina de romanite galbene si oale de ceramica si cosuri impletite. Salonul are cateva accente rosii si multe fotografii pe pereti. Dormitorul e de culoarea pe care eu in gluma o numesc – tsatsa de fata mare. Antreul imi place cel mai mult datorita bibliotecii, ce-i drept inca nu atat de bogate cum mi-ar placea. Camera fetelor este preferata mea: verde mar in combinatie cu un portocaliu calm si cald si draperii albe de gaz. Camera asta are o energie aparte, ele apropo petrecandu-si timpul mai mult in salon, pe cand eu, iata ma regasesc aici.

Week endul acesta am avut parte de o mica bucatica de paradis la mine acasa. Fiicele au plecat la bunei, eu fiind lasata singura „in voia sortii”, unu la unu cu apartamentul meu. Demult nu am petrecut timpul cu atata placere. Nu am facut ordine in dulapuri, asa cum mi-am planificat, nici gand sa fac alte treburi marunte prin casa, nici computerul nu l-am aprins decat in momentul acesta cand imi insir dezordonat gandurile, in goana mare pana realitatea de zi cu zi va reintra in forta. Zilele astea m-am tavalit consecutiv pe toate paturile din casa, privind filme, mancand floricele si sorbind dintr-un Baileys home-made.

Azi dimineata am privit un film pe care il recomand din toata inima. Un film despre suflete disperate, despre nebunia rationala, despre dorinta nestavilita a oamenilor de a gasi caldura si lumina si despre cum pot incepe istoriile perfecte in conditii departe de a fi perfecte. si toate astea condimentate cu o doza buna de umor. O duminica frumoasa sa aveti!

PS. Chiar am varsat o lacrima pe final, devin sentimentala. Acum la tv ruleaza un alt film care simt ca ma va emotiona.

 

Lasă un răspuns

