DESPRE CEA MAI NECRUȚĂTOARE ȘI DARNICĂ LUNĂ

Noiembrie a fost extrem de controversat cu mine. Într-o zi caldă de duminică, amăgindu-mă cu un cer senin și mii de pete aurii ușor adiind în bătaia vântului, mi-a răpit tatăl, pentru totdeauna. De atunci am urât această lună schimbătoare la față, care necruțător mi-a pus punctele pe ”i”, fără dreptul nici măcar de a visa la vremurile de altă dată.

Și totuși, timpul mi-a arătat că tocmai un sfârșit face loc pentru un nou început și cine dacă nu șmecherul de noiembrie să-mi dea de înțeles acest lucru. Instinctiv am ocolit nativii din această lună, fricoasă de veninul lor dulce-amărui, pe care ei, înșiși, firește nu-l vor recunoaște. Între noi fie vorba, nu am întâlnit încă un Scorpion care să nu-mi spună cât de bun și inofensiv este.😉

Cu soarta, însă nu te pui în poară, așa că viața mi i-a scos în cale, punându-mă în situația în care nu aveam încotro decât să-i cunosc. Astfel m-am ales cu șefi exigenți și aspri pe alocuri, dar de la care am avut ce învăța. Cu colegi care m-au inspirat și pe care i-am inspirat la rândul meu. Cu cumetre care știu cel mai bine să nu pună întrebări de prisos, păstrându-mi secretele mai ceva ca buncărul de la Cernobâl. Cu prieteni care indiferent de vârstă, pot lua totul de la zero și răzbate. Am cunoscut oameni pe care mă pot bizui, cu tot riscul de a ne frige reciproc.

Cu o mână ia, cu alta dă – așa aș caracteriza această lună sălbatic de melancolică. Și pe final tradițional un cântecel, o dedicație specială, mai ales într-o zi în care am urat de șase ori ”la mulți ani!”, și de fiecare dată diferit, dar sincer.

PS. Da ce? Iaca asta nuntă😉

Lasă un răspuns

