TRADIȚIONAL ÎNAINTE DE PLECARE

Tradițional, înainte de o călătorie nu prea am multe de spus, deși azi aș scrie un articol lung de tot. Mă voi rezuma, însă la un singur enunț: nu există o relație mai tumultuoasă, mai controversată, mai profundă și specială ca cea dintre o mamă și o fiică.

Înainte de prima mea întâlnire cu Istanbulul – un ”amant” care îmi face demult cu ochiul, făcându-mă chiar să uit de brațele calde ale Budapestei – voi posta un cântecel care reflectă cât nu se mai poate de bine starea prin care trec. Bunul meu Freddie ca întotdeauna știe să cânte tot ce am eu de spus.

Mamaaaa…

Lasă un răspuns

