CÂND ESTE FRUMOASĂ FEMEIA?

Atunci când este fericită, iar o femeie este fericită atunci când face ceea ce-i place, ceea ce ea vrea și nu trebuie.

Nu machiajul, nu tunsoarea super-modernă, nu îmbrăcămintea șic, și nici pătrățele de pe abdomen sunt accesoriile unei femei frumoase, ci luciul în ochi. Firește cele enumerate nu trebuie ignorate, dar ele vin doar să completeze această ”stafiduță” indispensabilă pentru o femeie.

Am întâlnit fete care se terorizau cu tot felul de regimuri alimentare, antrenamente epuizante, proceduri de curățare și alte ciudățenii.  De altfel am făcut și eu parte din acest cerc vicios și știu ce scriu (despre cum am slăbit cu 20 de kg și revenirea la normalul psihic, nu fizic în alte articole).

Degeaba atâtea eforturi dacă ele se transformă într-o sufocare de sine. Și de ce? Pentru că zilnic suntem îndopate cu tot felul de Pussy Cat Dolls, subiect tratat cu multă îndârjire de către scumpa și draga mea madam Roussel.

Dimineața mea s-a început cu Celtic Women: femei cu burtici, cu șolduri, coapse și sâni. Cu luciu în ochi! Femei care lucrează pentru a primi plăcere de la ceea ce fac. Femei care  emană fericire și sănătate. Femei frumoase. Femei autentice!

Lasă un răspuns

