DAR

E greu… E tare greu sa fii mamica, dar… DAR, ESTE UN DAR, UN DAR de la DUMNEZEU. Cica potrivit matritei lui Pitagora, eu as fi vampir, iar ele donatori. Hmm… Nu stiu daca e valabil, adevarul este ca mai des ma simt eu stoarsa, decat ele… Dar sa vedeti ce spectacol am in fiecare seara! Bunaoara, acum imi arata cascadorii cum se aluneca mai bine pe podeaua proaspat lustruita. Eu nu le pot opri. Le privesc prosternata si ma minunez – cum de doi oameni atat de banali, cum as fi eu si TATA, au scos alti oameni atat de minunati? Totusi viata e o minune! Iar eu incerc sa le calmez acum, inainte de culcare, ca sa reusesc macar pe un colt de dinte sa incerc cina pe care am pregatit-o inca doua ore in urma. Cam atat in jurnalul unei mamici nebune ca mine.

PS. Of, de-as putea inregistra rasetele si stranuturile din camera noastra…

Lasă un răspuns

