HAI ȘI-OM VISA DE LA O LUNI

Acum doi ani, am postat o listă de dorințe care pe atunci îmi păreau irealizabile. Astăzi am descoperit cu mirare că mai toate s-au îndeplinit. Și pentru că e luni și un timp nasol afară și nici un chef de lucru, am zis că dau frâu liber imaginației și lasă o lume întreagă să stea pe loc: astăzi tanti Nastea visează fără cenzură.

Eu vreau o mașină cu o cutie de viteze automată, să pot lua cheile, banii și pașaportul și s-o întind pe vreo două zile departe de oraș.

Eu vreau să-mi iau fetele în brațe și să mergem la un parc de distracții și să ne dăm în scrânciob până amețesc de-a binelea.

Eu vreau să scap de ridurile de sub ochi, bătăturile de pe tălpi și surplusul de piele de pe abdomen.

Eu vreau să vizitez litoralul georgian, Delta Dunării, munții elvețieni, Amsterdamul și încă multe altele.

Eu vreau o pereche de botine, care să nu mă roadă, o geantă de piele comodă și mănuși. În genere vreau să-mi innoiesc garderoba cu cât mai multe haine colorate. Griul și negrul din dulap în această perioadă a anului începe să mă deprime.

Eu vreau să am cabinetul și echipa proprie.

Eu vreau să am mai mult timp și spațiu pentru munca manuală: broderie, tricotat, împletirea brățarelor, pictat, sau orice altceva de care aș fi capabilă.

Eu vreau să scriu mai multe istorioare și într-o bună zi ele să fie publicate.

Eu vreau să întâlnesc mai mulți oameni de la care să învăț, dar nu prin metoda ”biciului” și forțării de sine, ci a comunicării și cooperării.

Eu vreau să coc plăcinte lent, cu grijă și suflet și să le mistui într-o seară ploioasă alături de cei dragi.

Eu vreau un umăr pe care să știu că pot pune capul fără teamă atunci când am nevoie.

Eu vreau să mă trezesc într-o dimineață într-o cabană pe malul unui lac de munte și să știu că asta e casa mea. Să prind pește la micul dejun, apoi să plec la muncă în calitate de ghid turistic, iar seara în fața căminului să-mi împărtășesc impresiile la un 50 de grame de cognac. A, da și neapărat o bibliotecă mare pe care o voi numi ”camera lui Eminescu”.

PS. Lista poate continua, dar mă voi mulțumi deocamdată cu aceste vise pe care le-am înșirat în varianta lor crudă, fără a sta prea mult pe gânduri. Da știți că ajută să visezi din când în când. Vorba ceea: Мечтать не вредно, иногда это даже полезно. Cel puțin dispoziția e cu totul alta. Și pe final un cântecel mai mult sau mai puțin la temă, dar care nu-mi iese din cap de vreo câteva zile.

 

 

Un gând despre “HAI ȘI-OM VISA DE LA O LUNI

Lasă un răspuns

