AZI

Azi!

Azi iubesc azi!

Imi iubesc fetele cu care dansez acum.

Iubesc melodia asta pe care am descoperit-o azi!

Iubesc locul meu de munca care ma face sa iubesc melodia asta!

Iubesc oamenii din jurul meu care ma fac sa-mi iubesc locul de munca!

Iubesc toamna asta, care ma face sa le iubesc pe toate laolalta.

Lumea e plina de oameni… oameni atat de speciali.

Si cate ar mai fi de adaugat, dar toate se rezuma la un banal si ridicol „iubesc”. Dar pana la urma de ce nu?

 

Lasă un răspuns

