UIMESTE-NE

– Ti-ai ras barba?

– Da. Nu ti-am povestit de ce?

– Nu.

– Intr-o seara, dupa un anevoios proces de migrare a datelor, timp in care am crezut ca mi se scurg creierii pe monitor, le-am zis baietilor de la serviciu sa mergem sa tragem o dusca. Intram noi in localul cela unde te duci adesea sa te dezlantui. Ne apropiem de barman, trei insi nebarbieriti, cu ochii cat cepele si o singura dorinta: „Uimeste-ne!” ii aruncam  ferm tipului de la masa.

„Bine, zice el, acus facem”. Peste 10 minute ne pune in fata trei shot-uri dupa reteta proprie si le da foc: „Poftim paiurile”.

„Barbatii adevarati beau fara pai”, ii raspundem noi dur si ciocnim paharele.

Ei si cat ardea bautura eu hop si l-am dat peste gat. Simt ca ceva ma frige, dar ma gandesc ca probabil e efectul coctailului. In timpul acesta baietii ma privesc cu ochii cat sfeclele. Eu trag un „huuu”, cum fac de obicei dupa tarie, si vad cum din gura imi iese o para de foc, exact ca la un dragon. Atunci mi-am dat seama ca barba mi-a luat foc, barmenul stingandu-mi-o cu Sprite-ul din mana.

„Nuuu, eu mai bine beau cu paiul”, zice unul din baieti.

S-a apropiat chiar si administratorul barului de mine, spunandu-mi ca nu a mai vazut un asemenea show in localul lor. Zmei Gorynych – asa m-au poreclit in seara ceea facandu-mi cinste cu o halba de bere. S-a innegrit un pic pielea din jurul buzelor, in schimb toata lumea ma privea cu admiratie, inclusiv doua fetiscane care se tot invarteau pe langa noi.

– Daaa, demult nu am ras cu atata pofta. Imi pare rau doar ca nu am vazut toata scena asta cu ochii proprii.

– Sa fi vazut tu ochii barmanului.

– E si normal. In final voi ati fost cei care l-ati uimit.

 

PS. Multumesc ca in pofida tuturor noi inca pastram capacitatea de a rade.

Lasă un răspuns

