DECI, SEXY SĂ FIE

Sunt așa zile când pur și simplu ți-i a fute

(iertați-mi franceza și încercați să vedeți dincolo de sensul direct al acestui cuvânt).

Azi e așa o zi!

Aseară sorbind un Cosmopolitan în solitudine, înșirându-mi gândurile  în carnețelul magic, de care nu mă dezlipesc în ultimul timp, întâlnesc o veche cunoștință de-a mea și a lui madam Roussel. Cândva el ne înfrumuseța ziua în cabina de machiaj și anume lui îi datorez faptul că am lucrat la tv. Să nu fi avut încurajarea lui, o zbugheam de acolo chiar în prima zi.

– Ooo, ce oameni! Dă s’ te pup draga mea. De trei ori, creștinește. Hai povestește, cum viața, ce mai nou? Fa, da tu în oglindă te-ai uitat? Ce-i cu culoarea asta a părului?

– Da ce-i cu ea?, îl întreb bulversată.

– Te îmbătrânește, draga mea.

– Ei, așa zici de fiecare dată când mă vezi, indiferent de ce culoare am.

– Ascultă-mă pe mine. Fă-ți părul mai întunecat și câteva șuvițe blonde. Și te mai tunzi … vjneac, vjneac … ca asta, cum îi spune… Milla Jovovich. Iaca uite-te la mine. Vezi ce-s de frumos? Singur mi-am făcut coafura: cik, cik cu periuța prin păr și gata, numai bun de însurat, numai că eu deam’ sunt.

– Mmm… nu știu… Milla Jovovich…?

– Da ce-i cu tine, ce s-a întâmplat? Nu ai bani? Te-a părăsit iubirea?

– De toate câte un pic.

– Devușka, de câte ori să-ți spun: starosti readom (n. r. bătrânețea e alături). Iaca uite-te la tine. Ce, aceștia-s pantaloni? Trebuie să-i tai un pic pe la genunchi, să se vadă o bucățică de piele. Ce-i cu balahonul ista pe tine? Tu cu țâțele tale trebuie să fii acum în Monaco, pe un iaht și să bei șampanie. Numai să nu te scalzi că marea e rece.

– Tu de unde știi?, pufnesc în râs.

– Nu știu, dar degrabă am să știu. Fa, trebuie să-ți placă bunișorul.

– Mmm… eu parcă vreau dragoste, scâncesc cu paiul în colțul gurii.

– Care dragoste, draga mea? Ai bani să-ți permiți tinerei? Că acum din ăștia umblă cu dragostea. Nu? Ap’ iaca. Da sex vrei?

– Cum să-ți spun…

– Clar, nu te-ai da în lături. Atunci draga mea, te-ai dus la orice second hand și ți-ai cumpărat 10 tricouri alkogolichnye.

– Ai în vedere din astea fără mâneci?

– Da. Ți-ai mai luat două fuste lungi, blugi și niște șorți stilați și înainte. Nu e nevoie de bani mulți ca să arăți bine.

– Dar am burtică.

– Dap’ toți o au. Ai ieșit din casă, o tragi. Ai intrat în casă, o târșești. Tu cum crezi că face lumea ? Ia te uită la Madona. Ai văzut ce brațe are, dar nu se sfiește să poarte tricouri alkogolichnye. Și draga mea, la vârsta ta, fără buzele vopsite, nu ai ce căuta afară. Ți-ai mai conturat ochii și te dai cu rimel și pojaluista, budet tebe sex.

– Da ce, chiar așa de rău arăt nemachiată?

– Ptfu, încă una! Acuș îți arăt niște cliente de ale mele, de alde tine – în căutarea marii iubiri. Da sexy cine o să fie? Uite cum aratau ele înainte de a nimeri pe mâna mea și după. Vezi diferența?

Mă uitam la poze și mă minunam. Nu-i vorba că nu știu ce efect miraculos are un machiaj reușit, că nu m-am născut ieri. Altceva m-a impresionat. Luciul în ochii acestor femei după marea transformare. Și nu cred că acesta se datora machiajului sau coafurii  în sine, ci felului în care el le-a făcut să se simtă. Are omul acesta un dar. Poate nu întotdeauna reușește cu tunsoarea sau machiajul, dar cu certitudine știe cum să trezească femeia din tine. Iar aceasta este un talent pe care îl apreciez cel mai mult.

Valentin Versace, tu ești omul zilei de azi. Nu ți-am ascultat chiar toate sfaturile, dar am îmbrăcat cel mai alkogolichnyi tricou pe care îl am, m-am rujat și am ieșit din casă. Deci, sexy să fie!

Această prezentare necesită JavaScript.

5 gânduri despre “DECI, SEXY SĂ FIE

  1. Tre’ să-l ții pe omul ăsta mai mult în preajma ta. Are efect de injecție cu bună dispoziție, bag samă.🙂 Pe de altă parte, tare frumos povestești. Și sunt sigur că vrei, poți și meriți să fii fericită! Nu-ți lua dreptul ăsta; bucură-te de viață în fiecare zi. Tu ești la cârma ei și nu invers.🙂

Lasă un răspuns

