CEVA CE MĂ MIȘCĂ

Când vine vorba de cărți, muzică sau filme, nu pot spune exact ce-mi place. Sunt un consumator omnivor și poate pentru că nu sunt prea selectivă, rar când mă mișcă ceva până în măduva oaselor. Criteriile mele în a pune note sunt foarte simple, ca la un copil.

Dacă privesc un film și nu adorm în primele 15 minute e bine. Dacă mai reușesc să-i rețin titlul e și mai bine. Dacă însă e unul pe care aș vrea să-l revăd, peste ani, de fiecare dată descoperind ceva nou, trăindu-i istoria cu alți ochi, atunci e unul care intră în colecția mea de aur. În privința cărților e un pic mai complicat, pentru că citesc întruna și de toate. Dar la cât de emotivă și ușor de impresionat aș fi, puține au fost cele care mi-au stârnit hohote sau lacrimi. Cu muzica e cel mai simplu. Dacă mă trec fiorii și mi se face pielea de găină, asta e!

Recent am descoperit o piesă din astea. Este o istorie întreagă pusă în câteva cuvinte și un fundal muzical cu atâtea straturi, nuanțe și povârnișuri, încât nu am cum să n-o postez pe blog.

Lasă un răspuns

