AZI ASCULT MOLDOVA

Pentru că e un început de lună și pentru că e luni, și pentru că vremea de afară e dată pe dos, când tot ce vrei să faci este să nu te dai jos din pat, m-am gândit că e tocmai momentul pentru un nou playlist pe blog. De data aceasta, postez muzică în exclusivitate de producție autohtonă. Nu este în speță de jale sau de veselie, este ceea ce-mi place și cu ce îmi delectez auzul în ultimul timp. Poate descoperiți și voi ceva care să vă atingă cordul? Sunt un consumator „omnivor”, nu pricep multe în materie de teorie muzicală, mă conduc după principiul „place/nu place”.

1. Primii în lista mea sunt controversații Carla’s Dreams:

2. GUZ – un tânăr la fel de controversat, dar în opinia mea foarte carismatic:

3. Descoperiți „No Shagga”. Nu voi comenta prea mult, voi spune doar că-mi place nespus această piesă.

4. Trecem la rock-ul catifelat, că alt epitet nu găsesc pentru cei de la Paralela 47:

5. Un pic de „urlete” pentru a ne trezi din vis. Infected Rain – muzică pe care nu aș asculta-o zi de zi, dar fiți de acord sunt deosebiți pentru Moldova:

6. Mahagon cu un cântec despre „cel mai frumos oraș din lume”:

7. Un cântec vechi de când lumea, dar atât de pozitiv ca și autorul lui de altfel. Dar nu mai puțin genial este și regizorul clipului.

Tot din seria asta (da eu țin minte cum se făcea clipul acesta)

8.  Închei cu Alternosfera, dar lista mea nici pe departe nu se încheie aici:

Un gând despre “AZI ASCULT MOLDOVA

  1. Tare buna colectia de cantece adunata aici. Le stiu m-ai pe toate si imi demonstrez inca o data ca avem si muzica buna in md. M-ai spicuiesti si fa un share pe aici -sigur ca multi ca mine apreciaza efortul.

Lasă un răspuns

