CADOURI – PARTEA I

***

– Mami, da ție îți place ziua ta?

– Nu prea…

– De ce?

– Probabil pentru că nu prea am sărbătorit-o în ultimii ani.

– Mami, o să-ți organizez cea mai frumoasă zi de naștere.

 

***

– Da tu ce cadou vreai?

– Vreau să sar cu parașuta.

– Nuuu, mamiii, te rog nuuuuu.

– De ce?

– Mă teeeem, vei cădea pe burtă și vei avea fața în sânge.

– Păi și eu mă tem, dar asta înseamnă să dai dovadă de curaj.

– Mami, da hai mai bine să-ți luăm alt cadou.

– Ei dacă zici… (și totuși voi sări eu într-o zi cu soare)

 

***

– Da tu câți ani împlinești?

– 32.

– Oho, mami. Asta mai mult decât mine?

– Cam de 5 ori mai mult decât tine.

– Mami nu vreau să îmbătrânești.

– Da cine vrea?

– Odihnește-te mai mult și mami… fetițele care fumează îmbătrânesc mai repede, e adevărat?

– Mdaa… (niciodată în viață nu am roșit mai tare).

 

***

– Mami du-mă la bunica Margareta.

– Puiu, sunt obosită.

– Te rog, mami, te roooog…

– Scumpa, mâine e o zi încărcată, hai să stăm acasă.

– Mami, păi cum altfel să-ți cumpăr cadoul?

– Tu deja ești cadoul meu.

– Nu mami, vreau să-ți fac o surpriză. M-am gândit la asta o săptămână.

 

A doua zi

– Mami, deschide cutia.

– Doamne, ei de unde ai știut tu că de asta am nevoie?

– Deja de o lună zici că nu ai timp să-ți cumperi sandale. Eu le-am ales, știam că nu porți tocuri. Îți vin mami?

– …

– De ce plângi?

– Știi de ce e prețios cadoul tău? Pentru că ți-a păsat și ai luat ceva ce îmi place și de ce am nevoie, fără să-mi spui sau să mă întrebi. Asta da surpriză.

 

***

– Nana Stela, tanti Lilia, tanti Marina, tanti Natașa, da noi nu i-am cântat mamei „La mulți ani!”.

– Dar nu avem tort, nici lumânări.

– Păi avem plăcinte dulci și în loc de lumânări vom strânge florile de pe câmp. Mami tu vei sufla peste flori și-ți vei pune o dorință, dar să nu spui la nimeni, altfel nu se va împlini.

 

Delia chiar mi-a făcut această aniversare frumoasă, și în cele din urmă am savurat-o în pofida la toate micile aspecte care încercau să mă doboare. Vicuța e prea mică, dar sunt sigură că i se va alătura.

Lasă un răspuns

