PRINTRE ALTELE

Dacă astăzi m-ar întreba cineva „cum îți merge?”, i-aș răspunde foarte sincer – „bine”. Astăzi mă simt bine. Și această stare a venit după ce mi-am petrecut toată noaptea unul la unul cu ochiul trist al latrinei, datorită unei sticle de Martini servită cu doi oameni dragi… cu… draci.

Eu visez în toate sensurile posibile. Dar nu este suficient să visezi, mai trebuie să crezi. De multe ori mi s-a spus ca sunt o proastă, infantilă, idealistă și așa mai departe, tocmai din cauza acestei proprietăți de ale mele. De multe ori, chiar eu m-am simțit așa și vreau să vă zic că a fost dureros. Și totuși eu cred. Dacă aș explica ce înseamnă pentru mine „a crede”, aș devia în discuții filosofice prea lungi.

Acum o lună eram să pierd acest cuvânt din vocabularul meu. Nu am devenit mai puternică. Am frici în continuare și nici nu am intenția să mă debarasez de ele. Frica, trăită corect, în cele din urmă catalizează.

Bine, simt că încep să mă dau în banalități. Această postare este un fel de teaser la un interviu foarte interesant realizat cu tanti Nastea. Dar înainte de asta, v-aș ruga pe toti cei, care îmi citesc blogul câtuși de cât regulat, să-mi puneți o întrebare, oricare, răspund la toate fără excepție. Mi le puneți în comentarii până mâine seara.

7 gânduri despre “PRINTRE ALTELE

  1. Care e cel mai frumos moment din viata ta de pina acum pe care ai vrea sa-l retraieshti din nou fara sa modifici careva scene????

Lasă un răspuns

