NU ÎN SEARA ASTA

Madam sau mademoiselle?

– Foarte complicată întrebare dacă sincer.

– Eu o să va spun Dvs., iar Dvs. puteți trece la „tu”.

– Sunt măgulită, dar să respectăm normele etice elitare.

– Așa și nu mi-ați răspuns la întrebare, dar mie personal, mi-ar plăcea să fiți mademoiselle.

– Vă cred, dar nu în seara asta.

 

***

– Doamnă un pahar de vin din partea noastră?

– Doamnă? Ce straniu… Bărbații mai tineri decât mine îmi spun „domnișoară”, pe când, voi sunteți mai în vârstă și îmi spuneți „doamnă”.

– Păi sunteți o doamnă… cum să vă spun… DOAMNĂ.

– Mmm… asta pentru că DOAMNELE beau cognac?

– Asta pentru că suntem domni.

– Hm… Ochii de DOAMNĂ mă trădează.

– Nu vă trădează, noi pur și simplu avem ochi de DOMNI.

– Ei măcar atâta bucurie.

– Luați loc cu noi la masă.

– Merci DOMNILOR, dar nu în seara asta.

 

***

– Heeei, nu ne-am văzut de un car de ani și tu treci pe alături așa pur și simplu, la ora asta târzie și ne spui doar „salut”?

– Of, fraților, nici eu nu mi-am imaginat așa ceva.

– Să-mi fi spus azi dimineața că îmi voi finisa seara cu tine la o bere, nu l-aș fi crezut.

– Da țineți minte cum stăteam cândva în fiecare seară la o bere, la „Phoenix-ul” cela păcătos de la stație.

– Nu bate capul, era un bar acătării.

– Acum nu mai este, l-au distrus.

– Mda… Epoca „Phoenix” s-a terminat.

– Ei câte au mai fost: și Luk Oil, și Karaoke și care mai de care.

– Da, dar deja fără mine.

– De balconul tău mi-i dor cel mai mult. Dar și de tine ne era dor, unde te-ai pierdut?

– N-am plecat nicăieri, voi toți m-ați părăsit, spurcăciunilor.

– Nu te-ai schimbat deloc, ba din contra, ai întinerit nu știu cum. Iaca noi toți cu burți și început de chelie.

– Nu dragilor, nu am întinerit… nu în seara asta.

 

Lasă un răspuns

