ŞI IARĂŞI ÎNAINTE DE PLECARE

Mâine mă voi trezi în oraşul de care m-am îndrăgostit la prima vedere. De fapt l-am iubit înainte de a-l vizita. O capitală de care sunt legate unele dintre cele mai frumoase amintiri. De data aceasta nu mă aştept la spaţiul alb între cuvinte, nici la noi începuturi sau revelaţii. Nu voi bea la vamă, nu-l voi asculta pe Barry White şi nu voi urmări luna. Eu ştiu unde m-am oprit. Mă duc pur şi simplu la un rendez vous cu scumpa mea Budapesta.

Şi iarăşi voi tăcea, pentru că nu mai am ce spune.

PS. Tradiţional un cântecel, de data asta o melodie de drum. Nu ştiu de ce, dar are un efect deosebit asupra mea.

 

Lasă un răspuns

