PENTRU CA

Pentru că ştiu că-mi citeşti blogul;

Pentru că de atâtea ori te bat la cap cu toate necazurile mele;

Pentru că mă asculţi, chiar şi atunci când ţip sau plâng;

Pentru că îmi doreşti tot binele din lume, chiar dacă îmi pare că nu ştii să mi-o arăţi;

Pentru că ajung la cuvintele tale, doar că întotdeauna în felul meu;

Pentru că ştii când trebuie să-ţi deconectezi creierul;

Pentru că întotdeauna ai un banc să-mi spui, chiar dacă nu-l înţeleg;

Pentru că eşti atât de mică şi fragilă;

Pentru că uneori eşti neîndămnatică şi buimăcită;

Pentru că îţi pui ochelarii ca oricum să citeşti peste ei;

Pentru că încapi în toate hainele mele;

Pentru că eşti jucăria preferată a fetelor mele, care nu se mai dezlipesc de tine când te văd;

Pentru că niciodată nu m-ai bătut;

Pentru că niciodată nu ai ştiut să ne cerţi;

Pentru că po fuma o ţigară cu tine şi bea 50 de grame de cognac;

Pentru că putem discuta între fete;

Pentru că de atâtea ori îmi dai şi nu-mi ceri nimic în loc;

Pentru că citeşti toate romanele poliţiste;

Pentru că nu există un crossword pe care să nu-l poţi rezolva;

Pentru că îţi mai cumperi lenjerie sexy, parfumuri, rujuri şi bijuterii;

Pentru că sunt atâţia oameni care depind de tine;

Pentru că tu eşti!!!

Pentru că tu eşti, mămica! La mulţi ani, te iubesc.

Lasă un răspuns

