NIMIC MAI PERMANENT DECÂT TEMPORARUL

Azi dimineaţa ştiţi ce am văzut? Copaci înfloriţi! Atenţie, nu înmuguriţi, dar înfloriţi! Deodată în minte mi-a venit un asemenea slogan: „You can’t stop the nature” şi m-am simţit atât de genială. Companiile pierd un mare copywriter în persoana mea, deloc lipsită de modestie.🙂

Cu alte cuvinte, cu natura nu te pui în poară. Noi credem că iarna asta nu se mai termină, că ploile şi frigul nu mai contenesc, că nu mai lăsăm paltoanele astea negre degrabă… iar natura încet, subtil îşi face treaba, ignorând toate văicărelele, nemulţumirile şi sprâncenele noastre încrutate dis-de-dimineaţă.

Într-o zi va pleca primăvara şi pe neobservate copacii vor rămâne iarăşi goi, străzile pustii şi numai câinii vagabonzi urlând la lună. Într-o zi se sfârşesc toate, însă de câte ori le sfârşim fără barem a le începe? Doar pentru că afară plouă?

Şi dacă îmi spuneţi că totul e trecător, eu vă spun că tocmai acest „trecător” e cel ce durează. Pentru că nu poţi opri natura lucrurilor. Oricât de mult te-ai împotrivi, copacii oricum înfloresc.

Hai să trăim această primăvară împreună.

PS. Apropo, eu deseori am observat că tocmai soluţiile pe moment, pe care le crezi temporare şi le inventezi aşa, într-o doară, în final, se dovedesc a fi cele mai durabile.

 

Lasă un răspuns

