MIERCURI

Cică ziua de Miercuri e cea mai norocoasă zi a săptămânii pentru zodia Gemenilor. Ei bine, aici cred că astrele au greşit. Dintotdeauna am urât zilele de Miercuri – nici încolo, nici încoace – acestea deseori fiind şi cele mai încărcate. În ultimele două săptămâni am cam pierdut noţiunea timpului. Pentru mine toate zilele sunt Luni.

Organismul însă, îmi cere un pic de atenţie. Astfel, în dimineaţa asta am sosit cam adormită la serviciu. Colegii m-au rugat să le fac câte un ceai sau cafea. Nu mi-i greu, ba chiar îmi face plăcere. Unde mai pui că şi eu aveam o nevoie pur şi simplu disperată de cafea. Deci, pun ceainicul, macin boabele, fac infuzia şi mă simt aşa o mică Cenuşăreasă – blândă, dar nu tristă. Torn băuturile fierbinţi foarte atent în ceşti. Îi întreb pe fiecare câte linguriţe de zahăr. Le şi amestesc duios şi le duc fiecăruia pe masă. O deservire de invidiat – Kak v luchshih domah Parija.

– Eşti o dulceaţă, aud din urmă în loc de mulţumesc.

– Nu-i pentru ce, plăcerea e de partea mea.

În sfârşit mă aşez şi eu la locul meu de muncă şi-mi sorbesc cafeaua liniştit. Nu reuşesc să mă trezesc, când deodată aud:

– Nasteaaaaa, da tu ce mi-ai pus în cafea?!

– E amară? Probabil nu am amestecat bine zahărul.

– Eşti sigură…?

Şi nu termină fraza colega mea, că altul scuipă zgomotos ceaiul.

– Tu ai pus sare în ceai?!!!!

– Nuuu, cum puteam să fac aşa ceva?

– Ba da, uite, aici e sarea.

Privesc nedumerită la vasul din care le-am „îndulcit” dimineaţa. Eu personal nu folosesc zahăr şi fiind pe regim autopilot, nici nu mi-am dat seama ce le pun în ceşti.

– Well kid, zice şeful, the real kings are drinking their coffee without sugar. Come and listen to this song.

Şi aici spre cea mai plăcută a mea surprindere, el pune Kings of Leon: „fantastic band with a very interesting background”.

În timp ce ceilalţi pun din nou ceainicul la fiert, noi stăm şi ascultăm piesa, bem cafeaua, şi privim nişte chestiuţe comice pe net.

Tanti Nastea a nimerit în paradis.

PS. A da, azi e Miercuri. Să aveţi o dimineaţă frumoasă.

 

Lasă un răspuns

