DESPRE FLEACURI (TITLU ALEATORIU)

Vreau sa scriu ceva destept, haios sau profund, dar nu-mi iese. Stiti ce ma revolta cel mai mult in situatia asta a mea? – ca am devenit foarte neputincioasa. S-ar parea un fleac – 2 saptamani in ghips – dar atatea incomoditati. Pe deasupra sunt nevoita sa apelez la ajutorul mamei, iar asta ma exaspereaza, fiindca ea si asa e obosita de multe griji pe care le are, si inca si eu – femeie in toata firea – pe capul ei. In plus, nu-mi place sa depind de cineva.

Iata ce ma preocupa cu adevarat este ca nu am posibilitate sa fac curatenie, tare nepotrivit incidentul cu piciorul. Macar sa fi facut curat inainte de asta, si parca mai usor era sa-mi fie pe suflet. Am asteptat week endul, acum insa sunt nevoita sa ma misc prin sumedenia de jucarii aruncate prin casa. E vesel in schimb, nici yoga nu-mi trebuie, atat de bine m-am invatat sa-mi mentin echilibrul intr-un picior. Culmea ironiei ar fi daca in perioada aceasta as fi chemata la un interviu de angajare. La cate cv-uri am trimis, se prea poate intampla, iar soarta deja a cata oara imi demonstreaza simtul ei al umorului, doar ca eu nu intotdeauna ii inteleg glumele. Ma rog, cu soarta nu te pui in poara. Cred ca as merge, iar viitoriilor mei angajatori le-as spune ca am un spirit pronuntat al devotamentului si dedicarii procesului de munca. Cum credeti, daca pe final as mai varsa o lacrima, i-as sensibiliza? In filmele americane, cel putin, aceasta galusca se inghite. Bine, noi nu suntem americani, iar eu totusi sunt realista. Pur si simplu din neavand ce face, mai dau frau liber imaginatiei.

Astazi am privit un film de trei ori, si nu pentru ca mi-a placut intr-atat de mult incat sa nu ma pot desparti de el, l-au difuzat la trei posturi diferite si daca tot nu prea aveam ce face, am privit neghiob televizorul. Filmul este unul din alea usurele, un pic siropos, numai bun pentru week end. Eroina principala este divortata, mama a doi copii, se angajeaza la un post tv si intre timp isi gaseste o bona – barbat, cu mult mai tanar. Evident intre cei doi se leaga o relatie de dragoste. El ii adora copiii, ea femeie din astea terminatori, care se descurca bine merci singure, dar cauta cu disperare dragostea… Dupa mai multe date-uri nereusite, il invita pe el si… intuiti deja ce urmeaza. Pe final, se despart, evident, pentru ca ea isi da seama de toate controversele legate de varsta si de bla bla bla de acest gen. Nu stiu de ce in filme anume femeile sunt cele care se sperie de sentimentele lor si devin brusc foarte rationale… Dupa ce el calatoreste vreo 5 ani prin lume, timp in care ea tot avanseaza la serviciu si se arata scene din astea lacrimogene in care cei doi, desi isi continua viata separat, isi amintesc permanent unul de altul, voila – pur intamplator se intalnesc la un restaurant si marea iubire, scanteia s-a aprins din nou, toata lumea-i fericita, eu imi sterg nasul de muci, titrele. De 3 ori nu am adormit la el, asa ca pot sa-l recomand.

Mmm… ce sa va mai povestesc… Ultimele saptamani mi le petrec in ganduri ca cea mai mare problema a oamenilor este ca nu stim sa comunicam. Si ca nu conteaza – extrovert/introvert – problemele se rezolva la bucatarie, ochi in ochi, si nu prin aluzii si tot felul de postari. Si ca ar fi bine daca ne-am invata mai putine sa vorbim si mai multe sa spunem (asta eu la mine ma refer in primul rand) si mai putin sa interpretam si mai multe sa auzim.

Of, simt ca ma dau in filosofii. Pana la urma toti plutim in acelasi acvariu. Si pe aceasta nota lirica, un cantecel – primul care mi-a venit in minte.

2 gânduri despre “DESPRE FLEACURI (TITLU ALEATORIU)

  1. Curaj…fate bine! Cred ca la interviuri vei impresiona…..uite cu piciorul in gips, fata serioasa si ambitioasa nu o opreste nimic hehe!
    Referitor la film, cum se numeste….ca eu sapt trecuta ma privit dupa recomandarea ta Rabbit Hole, am smircit…..un subiect delicat…
    O duminica frumoasa….

    • Un film de data asta cu happy end, usurel, numai bun pentru week end. Dragoste, umor, un pic de drama, sper sa-ti placa. Merci mult de incurajare, noi tot cu mama credem ca ii vom impresiona cu ghipsul meu🙂

Lasă un răspuns

