ALO, MAMA

Telefonul mobil îi suna insistent în buzunar. Privi ecranul și oftând trist, răspunse.

– Da mama, te ascult.

– Unde esti?

– În oraș.

– Unde ai umblat iarăși toată noaptea?

– Am avut treburi.

– Ce fel de treburi poți rezolva noaptea? Tu ce ai uitat că ai femeie acasă?

– Ne-am despărțit.

– Cum? De ce?

– Așa am decis eu.

– Ce-i cu tine, măi? Iar te apucă huiurile? Te-ai gândit cum se simte ea?

– Da cum crezi că mă simt eu? Asta nu e o decizie luată de ieri. S-au adunat multe și de mult timp.

– Și ce ai de gând să faci acum?

– Hmm… nu știu… să vin la voi cred că. Mă primiți?

– Ia și bagă-ți mințile în cap. Du-te acasă și împacă-te cu femeia.

– Nu și aici încheiem discuția. Mulțumesc pentru susținere.

***

Telefonul îi suna insistent pe masă. Abia mişcându-se din pat, ridică receptorul.

– Mama, nu mă mai suna  atâta să vezi cum mă simt. Te-am rugat să vii. Dacă nu poți, nu veni. Mă voi descurca.

– Numai te rog nu plânge. Sunt în ospeție și oamenii mă privesc pieziș.

– Mamă, nu vreau să plâng, eu vreau să urlu, să zbier între acești patru pereți.

– Nu știu cum să te ajut. A fost decizia ta să rămâi singură.

– Nu am nevoie de ajutor, doar să mă cuprinzi, să-mi stai alături. Pur și simplu vreau să fie cineva alături.

– Mai devreme de 2 ore nu pot veni și apoi știi că mâine dimineața trebuie să plec la serviciu.

– Știu mamă. Mulțumesc pentru susținere.

***

După câteva beep-uri, se aude un „alo” zglobiu.

– Bună scumpa mea.

– Mamiiii!!!

– Cum te simţi, iubi?

– Bunica mi-a cumpărat azi un ou de ciocolată şi ştii ce am găsit în el?

– Ce?

– O surpriză pentru tine.

– Ce surpriză?

– Nu-ţi spun, că doar e o surpriză. Când voi veni acasă, îţi voi da.

– Abia aştept, scumpa mea. Te iubesc.

– Şi eu mami. Mulţumesc pentru susţinere.

Lasă un răspuns

