EVENIMENTE 2012

Am slabit cu 20 de kg.  10 deja s-au pus la loc.

Am citit carti, unele mi-au placut mai tare. Iata cativa autori pe care i-as recomanda: William Styron, Elizabeth Gilbert, Belle de Jour, Dirk Witternborn, Vikentii Veresaev, Chuck Palahniuk, Richard Brautigan, Gheorghii Gospodinov… mmm, cam astia mi-i amintesc acum.

Am mi-au descoperit Kings of Leon si Pink Floyd.

Am fost bolnava… Am baut multa apa cu zahar.

Am dat de gustul tabacului.

Am ascultat ploaia, am dansat desculta sub ploaie, am plans dupa ploaie.

Am intalnit rasaritul soarelui in port.

Nu am sustinut pe nimeni in finala, dar de italieni mi-a parut rau.

Am vazut in sfarsit cetatea de la Soroca.

Am baut la vame.

Am pierdut timp, bani si nervi in incercari naprasnice de a conduce masina. Blondele raman blonde chiar daca isi schimba culoarea parului.

Apropo de culoarea parului – cu varsta am devenit roscata si creata.

Nu m-am ras pe cap, in schimb am ras mult.

Am tinut aproape toate posturile, dar am calcat pe biserica. L-am regasit, insa pe Dumnezeu.

Am scris poezii, unele chiar au fost publicate.

Am urmarit luna. Cand a fost noua, a fost noua.

Am cautat dragostea. Am gasit-o. … exact cand i-am declarat razboi.

PS. Dragonul a fost smecher. De data asta, oare ce-mi gateste Sarpele?

2 gânduri despre “EVENIMENTE 2012

Lasă un răspuns

