APA TRECE, PIETRELE RAMAN

O postare tare tare siropoasa, in stilul lui tanti Nastea.

Apoi sa stiti ca pietrele mele sunt:

1. Mama – pentru ca nimeni in lumea asta nu-mi trezeste atata admiratie, dragoste si totodata obida si neintelegere ca mama mea. O mica Coco Chanel: cea mai puternica fiinta pe care am vazut-o vreodata si in acelasi timp atat de fragila, atat de mica, incat vazand-o, primul lucru pe care vrei sa-l faci este s-o cuprinzi si sa-i spui ca niciodata nu o vei parasi. Mama… O femeie care nu prea isi arata sentimentele, eu fiind, insa un copil egoist. Relatia noastra trece prin etapa de „re-…” (puncte de suspensie deoarece nu gasesc cuvantul potrivit), dar ce stiu cu sigraunta este ca in ultimul meu moment eu voi zice „mama”.

2. Fetele mele – un dar de la Dumnezeu si cea mai mare realizare din viata. Ele sunt invatatorii, oglinda si continuitatea mea. Singurul lucru de care ma mandresc cu adevarat. Astazi nu prea m-au lasat sa scriu, zbatandu-se pentru intaietatea la calculator si atentia mea bineinteles. Eu le priveam si ma gandeam ca sunt atat de frumoase si destepte si ca anume datorita lor, ma fac si eu mai frumoasa si mai desteapta. Deseori as vrea sa le vad mai mari si mai sine statatoare. Apoi insa imi dau seama ca timpul trece atat de repede, iar eu Slava Domnului, inca  pot sa le tin pe ambele in brate.

3. Prietenele mele – da, da, prietenele si nu prietenii, pentru ca pana la urma nu cred ca vreun prieten de al meu ar veni in celalalt capat al orasului, lasand totul balta, daca l-as suna la o bucata de noapte. De asa ceva sunt in stare doar prietenele, pe care sunt o mare norocoasa sa le am. Si daca se spune ca prietenia intre femei nu exista, eu spun ca exista atunci cand femeile si-o doresc.

Sunt clipe in viata cand constientizezi lucrurile care conteaza, dureaza si, cel mai important, raman cu tine oricand si oriunde.

2 gânduri despre “APA TRECE, PIETRELE RAMAN

  1. mi-ai dat de gândit…
    cred că pietrele astea sunt cele care îți dau stabilitatea într-o viață în care zbuciumul pare să fie cuvântul cheie.
    Un an nou fericit îți doresc, alături de pietrele tale🙂

Lasă un răspuns

