CONCLUZII 2012

Anul acesta cum s-a inceput asa si se incheie. Dragonul a fost smecher. Deci, o scurta retrospectiva prin cateva concluzii:

Unii cred ca sunt puternica, iar eu zic ca puterea mea e in slabiciunea mea.

Eu nu sunt stranie, eu am stranietati.

Nebunia uneori e mai rationala decat ratiunea.

Lupta mea e sa renunt la lupta.

Totul e trecator, dar dragostea este.

Sa stai bine cu tine e cel mai bine… alaturi de cineva.

Adverbul „mai” – un cuvant mic care face diferenta mare. Singur e bine, dar cu tine e si mai bine. Care-i poanta daca in loc de „mai”, spui „tot”?

Sa fii rege/regina e o stare de spirit, nu un titlu si totusi… chiar si ei/ele cad de pe tron.

Caderile ajuta sa te ridici, dar cand cineva te ajuta sa cazi, ce trebuie sa-i spui? Inca nu stiu  raspunsul exact la aceasta intrebare.

Ma trag la lumina, dar imi place intunericul.

Si ultima – cand nu stii ce sa spui, spune adevarul sau nu spune nimic. Si tacerea e un adevar.

 

Prea multa filosofie pentru un sfarsit de an cu verva febra. Make love, not war: asta e tot ce va doresc.

 

Lasă un răspuns

