POST SCRIPTUM

Dacă o lume întreagă s-ar prăbuşi mâine, eu voi pleca liniştită. Am descoperit secretul, shhhh, nu-l spune la nimeni: singurătatea e plăcută, dar plăcerea supremă este s-o împarţi.

Eu ţi-am adus lumină. Asta mi-e menirea. Grandoman? Un pic, în schimb sincer. Eu întotdeauna voi alege lumina, deşi întunericul mi-e drag.

Şi îţi mai spun un lucru, în şoaptă, ca să mă auzi mai bine: cel mai de preţ ce are un om este propria lui libertate – posibilitatea de alegere CONŞTIENTĂ, fie şi opţiunea „else” în regim stand by.

Dincolo de toate este un adevăr absolut, care eliberează. Adevărul întotdeauna eliberează. Şi dacă mâine toţi murim, eu voi muri cu inima deschisă.

PS. DRAGOSTEA ESTE! AICI ŞI ACUM!

 

Lasă un răspuns

