RESTUL

– Numai nu râde, dar sunt ferm convinsă că misiunea mea pe Pământ este să direcţionez oamenii. Eu îi scot din zona de confort şi-i pun în mişcare. Eu nu sunt bila albă de pe masa de biliard, ci tacul, de forţa şi unghiul căruia depinde succesul loviturii.

– Dar omul?

– Adică?

– Tu trebuie să fii omul care calculează forţa şi unghiul.

– Nu, eu sunt tacul. Tu eşti omul din spatele meu.

– Dar cine sunt bilele?

– Hmm… Restul.

– Adică noi suntem cei mai pizdoşi?

– Păi… da.

– Păi… da!!!

Era una din acele seri când din cauza ceţii nu se auzea clinchetul pocalelor cu cognac, când felinarele de afară erau asemeni unor licurici rătăciţi în aburii ieşiţi din gura trecătorilor pe stradă, când în griul obscur coroanele noastre au strălucit pentru prima dată în unison, ascunzându-ne zâmbetul triumfător.

– Hai să dăm de-o party.

– Poporul trebuie să-şi cunoască regii.

– Un pic vanitos, dar azi e Crăciunul.🙂

Un gând despre “RESTUL

Lasă un răspuns

