ÎNTRE SAU MANIFESTUL LIBERTĂŢII

Ori asta e proprietatea zodiei mele, ori o glumă ironică a Creatorului, ori un hui de-al meu trezit din oarecare motive, dar adevărul este că nu veţi găsi o persoană mai raţională în toată nebunia ei şi mai nebună în toată raţiunea ei ca tanti Nastea. Ei, cum vă pare? Miroase un pic a grandomanie, aşa-i?😉

La modul serios, însă, eu toată viaţa trăiesc la margine de prăpastie: prea ruptă pentru a păşi pe un pământ mai „solid” şi prea fricoasă pentru a sări în gol. Asemenea unui echilibrist, balansez între inimă şi creier, iar când acestea două se bat cap în cap, intervine organul de mai jos, cel care le pune pe toate la punct. Şi totuşi, cea mai superbă senzaţie este atunci când „sfânta treime” se consolidează, simţindu-se împlinită şi împăcată cu sine, indiferent de circumstanţe. Asta-i ceea ce eu numesc LIBERTATE.

Libertate e atunci când poţi alege şi credeţi-mă că întotdeauna sunt minimum două opţiuni: da sau nu.

Libertate e atunci când într-o bună dimineaţa spui „stop” şi nu mai apeşi pe knopcă (prietenii ştiu de ce ;))

Libertate e atunci când te uiţi în oglindă şi exclami: „Hei, mie îmi place de tine”.

Libertate e atunci când îţi recunoşti slăbiciunea, devenind invincibil.

Libertate e atunci când nu te ascunzi după un deget, dar poţi trage perdeaua dacă e cazul.

Libertate e atunci când pui întrebări fără frica de a părea prost.

Libertate e atunci când o iei prin păduri cântând, anume cântând, în întâmpinarea vântului, sub cerul liber, singur…  şi apoi te întorci acasă.

Libertate e atunci când îl trimiţi pe copilul tău la culcare cu un sărut pe frunte dulce dulce, iar tu evadezi în împărăţia visurilor.

Libertate e atunci când te aşezi un pic să-ţi tragi sufletul, te uiţi în urmă şi apoi scuturându-ţi bocancii de praf, mergi înainte.

Libertate e atunci când nu lipeşti cioburile sparte, ci îţi cumperi o ceaşcă nouă.

Libertate e atunci când nu-ţi bagi piciorul. De ce să te împotmoleşti, când poţi păşi peste?

Libertate e atunci când tu alegi cu cine să împarţi şi nu aştepţi ocazia potrivită.

Libertatea e atunci când simţi, pe viu, realmente, fără aditive. Când te trezeşti într-o dimineaţă şi înţelegi că e o nouă zi, un nou început şi tu ai inima deschisă pentru orice crezi că se va întâmpla.

Şi pe final, cel mai important, libertatea e atunci când nu stai ani în şir în faţa unei porţi închise.

P.S. Cred că al doilea cuvânt care mă reprezintă este „ÎNTRE”. A, da, niciodată nu subestimaţi o blondă, mai ales dacă ea e roşcată. Şi un cântecel care poate nu se prea lipeşte de ce am scris eu aici, dar îmi place la nebunie. Iată ştiau înainte oamenii să facă clipuri.

Lasă un răspuns

