FĂRĂ EXPLICAŢII

În loc să mă-njoseşti cu explicaţii,

Mai bine-nchide uşa cât mai strâns.

Nu o trânti să nu trezeşti vecinii,

Eu voi dormi, aşa că pleacă liniştit.

Şi-abia de se închide uşa

Pe cine-ncerc eu s’ amăgesc?

Curg lacrimi pe obraji, şterg mucii

Şi un „de ce?” rămâne mut în gâtul sec.

Au nu ţi-au fost destule toate bune?

Au nu te-am lins destul? Nu ţi-am suflat…?

Proastă fiind, credeam într-o minune,

Dar jocul meu a fost pierdut din start.

Scuteşte-mă de „Hai să fim prieteni”

Şi alte bla bla bla-uri de acest gen.

De unde tu să ştii mai bine ce eu merit?

Iar ce nu merit, permite-mi să decid eu.

Eh, ce să-i faci acum? Nu tu, deci altul

Va adormi în patul meu.

Cu siguranţă nu eşti primul,

Şi sigur fii, nici cel din urmă zeu.

Şi totuşi prea mult patos, vorbe goale

Pentru un punct nici măcar pus pe „i”.

E miezul nopţii, ora de culcare,

Într-o secundă iarăşi va începe o zi.

Lasă un răspuns

