FACEŢI CUNOŞTINŢĂ SAU AUTOPORTRET A LA TANTI NASTEA

Salut tuturor, e normal că noi nu suntem normali.

Cu aceste cuvinte s-a început prima şedinţă dintr-un curs de meditaţii la care m-am înscris recent. Este o experienţă nouă şi interesantă pentru mine. Iniţial trebuia să ne prezentăm.

Hmm… cine sunt eu? O întrebare care m-a bulversat un pic şi asta pentru că nu am un răspuns concret. Gaşca din capul meu e atât de numeroasă, că eu deja nu mai duc contul. Totuşi sunt câteva „eu-ri” de bază:

1. Pasărea Phoenix

2. Domnul General (da, da, anume domnul şi nu doamna)

3. Forest Gump

4. Animalul

5. Copilul

5. James Bond

6. Super-Nastic

7. Mama

8. Sovestea (ăsta, apropo, îmi dă cea mai mare bătaie de cap)

9. Mironosiţa

10. Domn’ Profesor (cu accent pe silaba a doua, vă rog)

11. Melcul

Şi în sfârşit, dar nu în ultimul rând: tanti Nastea, pe ea chiar n-o puteam omite.

Cel mai curios este că această listă nu are capăt. O prietenă de-a mea (care ştie a număra :)) zice că am distonie vegeto-vasculară, la care eu, mai în glumă, mai în serios, spun că „distonie” trebuie de înlocuit cu un alt cuvânt şi anume „schizofrenie”🙂 Ei bine, la toată nebunia mea, mai raţional om nu găsiţi şi o spun cu toată temeinicia. Encefalograma creierului meu arată că-i tăt normal, vorba moldovenilor.

În timpul meditaţiei, am avut o revelaţie, nu una din cele mai plăcute, dar important este că am conştientizat problema mea şi urmează pasul nr. 2 – căutarea soluţiei (dacă mai urmează şi o poluţie, nu mă supăr :)). Un singur lucru aş vrea să-l menţionez – că am simţit cu toată fiinţa mea, la cel mai direct mod posibil, ce înseamnă ” să ai piatră pe suflet”.

De cealaltă parte, am simţit un izvor în mine, ce se vrea ieşit la suprafaţă, în pofida pietrei. Şi acest izvor umple  încetul cu încetul fântâna care a secat. Nisipul de la fund deja e umed.  Atât deocamdată la acest capitol.

Să revenim la oile noastre. Deci… dacă aveţi aceeaşi „şizofrenie” vegeto-vasculară ca şi mine, vă invit să facem cunoştinţă.

Şi pe final tradiţional un cântecel, nu înainte însă de câteva comentarii. Această piesă este interpretată de o formaţie ucraineană, Okean Elzy, o formaţie care a bătut recordurile la vânzări. Mie îmi plac toţi membrii ei, ca bărbaţi evident!🙂 şi asta nu numai datorită felului cum arată sau cântă, dar privirii lor vii şi adevărate, cel puţin eu am o asemenea impresie. Îmi place foarte mult clipul şi pentru că vreau să vă transmit emoţiile pe care le am când o ascult, voi încerca să traduc cuvintele.

Cum aşa? Cum aşa, nu m-am putut opri la timp.

Totu-i clar cu mine

Acum şi pentru totdeauna, e târziu să mai merg undeva,

Nu pleca de la mine.

Îmi voi turna vin, îţi voi turna şi ţie

Iar dacă vrei, chiar şi cu miere.

Refren:

Cine eşti? Tu mi-ai luat viaţa

Şi nu mi-ai întors-o.

Cine eşti? Tu mi-ai băut sângele

Şi ai căzut beată.

Ochii tăi mă cheamă, mă doresc,

Mă îndrumă după ei

Cine eşti? Oricine ai fi,

Nu voi renunţa fără luptă

Nu voi renunţa fără luptă.

Cum aşa? Cum aşa nu am putut

Să mă opresc, să te opresc… astăzi,

Astăzi am urlat atât de mult de dorul tău, mi-e dor de tine

Pune o haină pe tine

Îmi voi turna vin, îţi voi turna şi ţie

Iar dacă vrei, chiar şi cu miere.

Refren:

Cine eşti? Tu mi-ai luat viaţa

Şi nu mi-ai întors-o.

Cine eşti? Tu mi-ai băut sângele

Şi ai căzut beată.

Ochii tăi mă cheamă, mă doresc,

Mă îndrumă după ei

Cine eşti? Oricine ai fi,

Nu voi renunţa fără luptă

Nu voi renunţa fără luptă.

 

Lasă un răspuns

