CĂZUT ÎN(…)GER

Plămânii mi-s uscaţi de fum,

Cenuşă sufletul îmi este,

Sunt pulbere de praf si scrum,

Suflat în vânturi de poveste.

Privirea abia de are viaţă

Şi părul alb demult mi-a ars.

Port mască de nailon pe faţă

Schiţând un zâmbet larg şi fals.

Cărbunii mai mocnesc în mine

Şi se topesc vulcanii din Pompeu

N-a mai rămas nimic din carne vie

S-a rătăcit şi propriul meu „eu”.

Şi în această maladie

Eu cad în hău până la fund

Şi mă curpinde-o agonie

Şi urlu ca un monstru mut.

Dar ştiu că-arzând eu voi renaşte

Şi pene moi pe trupul meu

În aripi desfăcute se vor face

Şi voi zbura din nou la Dumnezeu.

Lasă un răspuns

