FOAME

Această postare o vor citi doar cei care cu adevărat citesc, pentru că nu am de gând s-o mediatizez. Voi fi succintă (pe cât posibil, ştiind-o pe tanti Nastea).

Aseară am fost la un concert şi am avut probabil cea mai mare revelaţie din viaţa mea. Eram înconjurată de oameni care se află în aceeaşi pantofi ca şi mine, doar că eu deja sunt iniţiată.🙂

„Fata asta e cu totul ruptă”, ar spune unii şi au dreptate, doar că eu în ruperea mea mă simt împlinită. Vedeam suflete disperate şi pe toţi ne unea acelaşi dor, aceeaşi foame. Noi încercăm să amorţim (citeşte: glushim, un slang împrumutat din limba rusă de la cuvântul zaglushati – a astupa) această foame, prin diferite metode. Timp de mai mulţi ani eu am încercat tot ce am putut: lucru intens şi creativ până la leşin (la propriu), hobby-uri trăsnite începând de la tricotat şi goblenuri până la jocuri de societate şi aventură, sport fără cruţare, şah, citit, filme, muzică, teatre, psihologi, training-uri, beţii, „verdeaţă”: tot ce am putut. Undeva am avut speranţa că şi copiii o să-mi acopere golul din suflet şi parţial am avut dreptate. Ei sunt ancora mea, damba mea de dragul cărora se vor calma şi cele mai învolburate ape, pentru că sunt tot ce am mai de preţ.

Şi totuşi, nimic din toate astea nu-mi putea amorţi foamea, care între timp devenise pregnantă în ochii mei.

PENTRU CĂ FOAMEA NU POATE FI AMORŢITĂ, EA TRECE DOAR ATUNCI CÂND ESTE POTOLITĂ.

Savuraţi fiecare înghiţitură, nu vă grăbiţi, rugumaţi lent şi atent, simţind gustul cu toată cavitatea bucală.

Asta e ceea ce vă doresc, inclusiv lui tanti Nastea.

Lasă un răspuns

