MESAJ DE LA „FATA DRĂCOASĂ”

„Hmm… da tu eşti pasională!”, mi-a spus odată un coleg şi asta pe un ton mai mult ofensator, decât a compliment. „Fată dragă, da tu ai draci!” – încă o replică nu mai puţin „usturătoare” din partea altui coleg grozav.

Da, am. Care-i problema?

Sunt o fire pasională. Îmi place să simt viaţa pulsând în toate aspectele ei: serviciu, prietenie, dragoste, sex. Cum poţi să fii „inspired”  (vorba americanilor) şi plin de energie pozitivă, când eşti uscat pe dinăuntru? Când îţi oprimi emoţiile? Când privirea ţi-e deşartă? Când  flacăra din interiorul tău se stinge?

Mie îmi place să râd cu poftă. Să am un punct de vedere. Să ascult muzică şi să dansez dezlănţuit. Să recit poezii în public. Să spun lucrurilor pe nume (chiar şi atunci când nu prea sunt întrebată🙂, dar asta  deja mai rar). Să nu dorm nopţile ticluind un text. Să zamutesc zămislesc un proiect super-puper mega extra. Să trag o duşcă cu prietenii. Să fac surprize. Să dăruiesc şi să primesc cadouri. Să mă apăr atunci când mă calcă pe coadă. Să vorbesc despre sex şi nu doar să vorbesc🙂. Să strig în braţele iubitului. Să cochetez…

Da, eu sunt neordinară! Eu nu mă încadrez în ramcele cerinţele bărbaţilor de la noi. Cu regret, majorităţii bărbaţilor şi o spun cu cunoştinţă de cauză. Să facem un pic abstracţie de la statutul meu civil (deşi cele ce urmează se referă parţial şi la soţiunea).

„Off, nu ştiu când te vei mărita, tare drăcoasă mai eşti” – o replică pe care am auzit-o încă din copilărie, iniţial de la rude, apoi de la profesorii din şcoală, colegii de universitate şi aşa mai departe. Spre surprinderea lor, am fost printre primele fete care s-au măritat şi căsnicia mea durează bine merci. A fost soţul meu naivul sau curajosul care s-a încumetat? Sau am fost eu înţeleapta şi umila care a cedat? E greu de spus, cert însă, este că de 10 ani suntem împreună. Dar nu despre noi doi este articolul acesta.

Dragi bărbaţi, eu am o singură întrebare la voi – de ce femeile sexy (citeşte: deştepte, îndrăzneţe şi descătuşate) vă sperie?

Or o femeie, a cărei ochi lucesc, a cărei voce zâmbeşte, a cărei râs e molipsitor şi a cărei replici vă pot împunge uşor în locul intim, vă taie din elan. Bărbăţia voastră se simte oarecum discriminată? De ce nu acceptaţi provocarea? Oare tot de ce sunteţi în stare este o replică tăioasă de genul „taaaare drăcoasă mai eşti”?

Dacă aţi şti cât de puţini bărbaţi am întâlnit cu carismă sexuală… din cei care au luciu în ochi, agerime în gândire şi ouă în pantaloni. Poate eu nu prea mă obosesc în căutări, ori locurile nu sunt potrivite? Cine ştie?

Oricum, dacă sunteţi de alde mine (atât bărbaţi, cât şi femei), eu vă îndemn să nu vă stingeţi flacăra din interior. Eliberaţi-o şi be yourself – fiţi „drăcoşi”.

Şi pe final un cântecel care se lipeşte cu ceea ce am scris eu aici.

http://www.youtube.com/watch?v=sGXHtpukkVs

P.S. Ia priviţi câtă viaţă în ochii interpretului (fetelor mai ales în secunda 52🙂 ), cât magnetism în vocea lui, câtă energie în mişcări… Вот и я о том же🙂

Un gând despre “MESAJ DE LA „FATA DRĂCOASĂ”

  1. bine scris si adevarat. imi pare ca asta-i problema la noi, insuficienta de oameni care au caracter, au personalitate. cred ca de la asta se trag multe din problemele noastre.

Lasă un răspuns

