POVEŞTI DESPRE MOTANI ŞI RECHINI SAU INSTRUCŢIUNE MODERNĂ DE SEDUCERE A…

Motto: Un motan bătrân şi trecut prin viaţă îi zice altuia mai tânăr: „Hai cu mine să curvim” (scuzare faţă de cei pudici). „Hai, îi zice motanul târnăr, dar unde?” „Mergem pe acoperiş şi acolo ai să vezi”. Se ridică ei pe acoperiş. Acolo, deşi soare, dar bate vântul şi e frig. S-au ghemuit comod şi privesc în zare… Motanul cel bătrân zice: „Aşteaptă, aşteaptă acuş ai să vezi…” Mai stau ei şi aşteaptă… Motaunl cel tânăr nu are răbdare: „Păi, hai, hai să curvim odată şi odată”. Cel bătrân priveşte în depărtare: „Stai, nu te grăbi, acuş ai să vezi…” Mai stau ei, suflă vântul şi într-un moment cel tânăr exclamă:  „Auzi, eu cred că o să mai curvesc vreo 5 minute şi apoi mă duc acasă că am îngheţat bocnă”.

Dimineaţa mea a început cu bancul acesta, spus de către un coleg de-al meu mai în vârstă. Altul, fireşte mai tânăr, a pufnit în râs: „Păi cine se duce aşa la fete?”. Eu le zic că nu ştiu, or nu am umblat niciodată la fete. „Ei, hai, zice unul, oricum ai şi tu experienţă în ale…  ” şi face una din privirile celea, la care eu trebuie să roşesc. Ei, dar având în vedere că tanti Nastea nu este una sfioasă de fire, le spun, la rândul meu un banc:

Mama rechin îşi învaţă puiul cum să prindă prada: „Uite, puiule, când vezi prada, faci un ocol mare şi te întorci. Peste vreo 10 secunde, mai faci un ocol, de data aceasta mai aproape de pradă şi iarăşi te întorci. Apoi, mai faci un ocol, dar de data aceasta foarte aproape de pradă, astfel încât să-ţi simtă prezenţa. Ei şi după asta îl ataci direct şi-l papi.” „Mami, da de ce nu poţi dintr-odată să ataci prada şi s-o papi?” „Poţi, dragul mamei, dar atunci vei păpa pradă cu rahat”.

Ai mei au râs, dar nu au înţeles care-i poanta. „Adică ce are una cu alta?”, mă întreabă un coleg. „Cum ce are?, îi zic, bancul acesta este o instrucţiune modernă de seducere a bărbaţilor. Or atâta timp cât voi, motanii, staţi tolăniţi la soare sau zgribuliţi de frig, admirând zarea, noi, femeile, suntem nevoite să acţionăm. Numai Doamne fereşte, să vă abordăm direct. Imediat ne spuneţi că sentimentele voastre de bărbat sunt lezate şi atunci ne pomenim cu… bancul deja vi l-am spus.”

Băieţii mei au tăcut, deşi sunt sigură că au avut o mulţime de contraargumente şi eu chiar aş fi vrut să le aud, dar pentru că aveam mult de lucru, ne-am întors la treabă. Subiectul rămâne deschis pentru discuţie. Oricine, mai ales dragii mei cititori, s-a autosesizat (ah, ce-mi place cuvântul acesta) welcome în comentarii. Promit că răspund la toate.

P.S. Şi da, tema urmează să fie dezvoltată pe blog, că nu poate tanti Nastea deodată să vă spună toate secretele😉

2 gânduri despre “POVEŞTI DESPRE MOTANI ŞI RECHINI SAU INSTRUCŢIUNE MODERNĂ DE SEDUCERE A…

Lasă un răspuns

