BĂRBATUL VISELOR MELE SAU PRcic GRATUIT DE LA TANTI NASTEA

Motto: Întrucât suntem în ajunul sărbătorii dragostei (fie sf. Valentin, fie Dragobetele, că tot în ajunul ei suntem🙂 ) şi în curând e ziua lui de naştere, acest articol se dedică bărbatului viselor mele.

Aşadar, l-am cunoscut la prima facultate. Era şi este tipul de bărbat care-mi place cel mai mult – în popor li se spune „биологический урод”, dar nu are nimic în comun cu „urozii” – brunet cu ochi albaştri. Acum fetelor, imaginaţi-vă un brunet cu ochi albaştri care nu are nici un gram grăsime: numai muşchi de oţel. Şi asta datorită anilor de capoeira.

Bărbatul viselor mele este un dansator salsa de neîntrecut şi voi ştiţi cât e de greu să găseşti la noi un bărbat care are cel puţin o închipuire generală a ceea ce înseamnă ritm de dans…

Bărbatul viselor mele poate să gătească şi ce ne mai răsfaţă el uneori cu deliciile sale… Mmm… yami, yami…

Bărbatul viselor mele nu are vicii, cel puţin vizibile – el nu fumează şi nu serveşte alcool peste măsură.

Bărbatul viselor mele ştie pe de rost toate filmele ruseşti vechi, ca şi mine.

Bărbatul viselor mele mai ştie pe de rost şi toate piesele care-mi plac. El cântă ca şi mine: cu suflet (numai că spre deosebire de el, eu nu am nici voce, nici auz🙂 ) Pe de-asupra, bărbatul viselor mele не брезгует să meargă la Karaoke, iar eu ador barurile Karaoke, şi asta pentru că scena plânge după artistul ratat din mine🙂 Iar el înţelege asta şi nu se intimidează. Ap’ el nu-i лапочка?

Eh, dar ce simţ al umorului!… Nu iaca stăm noi toţi stresaţi înainte de examen la un prof, la care numai bunul Dumnezeu ştie cum notează el studenţii, dar bărbatul viselor mele începe să-l imite pe Brejnev sau pe Elţin şi deodată în aulă dispare încordarea. Aşa cum poate el să mă facă să râd, nu ştie nimeni altul.

Bărbatul viselor mele nu m-a obijduit niciodată, nici măcar în glumă!

Bărbatul viselor mele este un cunoscător atât de bun al firii femeieşti, încât discutând cu el, uneori am impresia că îmi citeşte gândurile (da poate chiar şi le citeşte, cine ştie?). El nu are nevoie de multe explicaţii, mă înţelege dintr-o jumătate de cuvânt.

Când mi-a zis că are suflet de ţigan, m-a străfulgerat, pentru că exact cu două zile înainte îi spuneam acelaşi lucru despre mine unei prietene de ale mele.

Noi ambii suntem un fel de „wolverine” şi ambii credem că în viaţa asta, oricât de înconjuraţi de oameni am fi, până la urmă suntem singuri, pe cont propriu.

Of-of-of şi iarăşi of…

Eu mult timp credeam că el este homosexual. Da, sunt şi eu influenţată de stereotipuri. „Nu, nu poate un bărbat ca el să fie singur atâta vreme, ceva nu-i curat la mijloc”, aşa-mi spuneam ori de câte ori ne vedeam.

Ap’ iaca fetelor, de curând am aflat că bărbatul viselor mele nu este nici un fel de gay, el chiar e very straight. Ceea ce m-a bucurat.

Ei şi acum, după ce v-am înşirat o poveste atât de siropoasă, toţi cred că aşteptaţi un deznodământ din categoria celor „душераздирающиx”: cum el o înţeles că mă iubeşte, cum eu am înţeles că îl iubesc şi bla bla bla, şi pe final noi doi, decidem să ne unim destinele în pofida a orice şi love forever and ever.

Aha, sceaz…

La mine je nimic nu-i ca la oameni. Ironia sorţii: unicul bărbat, care atât de mult se apropie de visele mele, nu are nici o atracţie sexuală faţă de mine. Nu iaca, nu i se scoală  omului şi gata (scuzare faţă de cei pudici). Iar cel mai paradoxal în toată povestea asta – că nici mie nu mi se scoală🙂 Între noi doi niciodată, dar chiar NICIODATĂ (şi credeţi-mă că am avut ocazia să verific) nu a trecut o scânteie, nici cât negru sub unghie. Măcar un fior câtuşi de mic în stomac sau un firicel de păr ridicat pe cap. Nimic. Z E R O!!!

Dar fără scânteie, după cum e bine cunoscut, nu pot avea loc nici cele mai păcătoase „focuri de artificii”, iar nouă ambilor ne plac focurile de artificii.

Aşa că scumpul meu, Для меня Вы навсегда останетесь сыном Милославского (frază din filmul „Гараж” a lui Eldar Rezanov).

P.S. Şi pe final îţi spun un „La mulţi ani” sănătos, tu je ştii je că nu sunt superstiţioasă şi în calitate de cadou ţi-am făcut un PRcic gratuit, aşa cum numai tanti Nastea poate. Nu şi desigur посвящается тебе:

http://www.youtube.com/watch?v=ubZGuV2TKIM

4 thoughts on “BĂRBATUL VISELOR MELE SAU PRcic GRATUIT DE LA TANTI NASTEA

  1. Of-of-of si iarasi of… bune gusturi ai!!

    ??? Для меня Вы навсегда останетесь сыном Милославского (frază din filmul “Гараж” a lui Eldar Rezanov)…😉

  2. Pingback: ISTORII DE PE BICICLETĂ « tanti Nastea

Lasă un răspuns

