THE GAME

Motto: Femeile cu experienţă mă vor înţelege, cele fără – îşi vor pune întrebări, cele de teapa mea, însă îmi vor zice: „enjoy it!!!”

„Что наша жиииииииииииизнь? ИИИГРАА!”, aşa se începe renumitul show televizat „Что? Где? Когда?”.

Ap’ iaca, nu degeaba tanti Nastea are un sufleţel atât de ludic, pentru că în relaţii cu sexul opus cel mai mult apreciez jocul. Ca să înţelegeţi despre ce-i vorba, vă dau un indiciu: cum în limba rusă se numeşte perioada de împrechere a animalelor? Corect! – „брачные игры” (n. r. jocuri prenupţiale), cuvântul cheie aici fiind „игры” – jocuri.  La animale totul e simplu – papă, cacă şi la joacă🙂

Noi nu ne deosebim prea mult de animale, întrucât jocurile noastre au acelaşi final nefericit. La unii, însă acest joc durează secunde, la alţii durează săptămâni, luni, ani. La unii jocul e rafinat, la alţii simplu ca două copeici, vorba ceea. Cert este una: atât timp cât îţi place să joci, trăieşti!!! În momentul în care nu voi mai fi atrasă în/de acest joc, c’est finit.

Astăzi un coleg m-a întrebat ce o face pe o femeie fericită. Nu ştiu cum pe voi, dragele mele, dar pentru mine cel mai important e să-mi lucească ochii. Nu iaca dacă simt eu că ochiul meu are viaţă, că есть ещё порох в порохвницах, ap’ nimic nu-mi mai trebuie (adică îmi trebuie, dar despre asta ştiu doar eu ;)). Psihologii americani ori nu mai ştiu eu care studii britanice ar spune că astfel încerc să-mi camuflez frica de îmbătrânire sau complexul de inferioritate, dar eu le-aş spune: fuck off cu toată psihologia voastră cu tot🙂. Viaţa este una, ea trebuie trăită, rugumată, savurată, simplu, aşa cum este ea, fără nici un fel de contexte, subtexte, pretexte… Of, dar ce ne mai place nouă femeilor să căutăm subtexte, pe care le găsim în orice contexte, indiferent de pretexte (iaca aşa un kalamburcic :))

Fetelor, колитесь, nu неужели nu vă place să aruncaţi câte o privire discretă şi apoi jumătate de oră (minimum!!!) să vă gândiţi „da ce a însemnat oare surâsul lui?”. Am I right? Of, da cu sms-urile astea în genere nevoie mare: „ce să-i scriu? cum să-i scriu? da o să înţeleagă corect?” şi bla bla bla. Pe urmă, признавайтесь, nu-i aşa că vă roade stomacul până nu răspunde? :)… Знаем… проходили🙂 Mie apropo, partea comunicării virtuale îmi place cel mai mult şi asta pentru că nu-i aud vocea. În plus, Pe Net poţi să fii atât de îndrăzneţ şi descătuşat, da iaca la telefon, vocea te poate da de gol🙂 Despre primul „date” nici nu mai încap discuţii. La mine personal, ultimul „primul date” remarcabil a fost cu un car de ani în urmă, iar date-urile pe care le-am avut între timp nu erau date-uri în adevăratul sens al cuvântului. Acum nici nu ştiu cum să mă comport şi e  chiar destul de stresantă toată afacerea asta. La beţie nu ştiu cum e mai simplu, prietenii ştiu de ce😉 (şi apoi dacă nu ţi-a plăcut întotdeauna poţi da vina pe alcool :)).

Ce ştiu cu siguranţă, asta-i că prima dată trebuie să fie WOW, altfel mi-i ciudă că am pierdut atâta timp pe un joc care nu şi-a meritat finalul🙂 Dacă un joc super se termină înainte ca eu să dau de gustul lui, sau şi mai rău, rezultatul lui este unul nul, apoi asta fetelor se numeşte облом, iar eu în viaţa asta detest două lucruri – aşteptarea şi облом-urile🙂

Nu tak ce, fetelor, merită să jucăm ori nu?

P.S. special pentru bărbaţi: dacă ai intrat în joc, joacă!!!🙂🙂🙂 c’apoi să nu iasă ca în bancul cela: Vine o femeie la doctor: „Доктор, меня всё раздражает!!! Муж раздражает, дети хныкают, раздражают, начальник идиот раздражает, погода на улице раздражает, машины, пешеходы… ну вот что мне сделать, доктор? „А вы секс не пробовали?”, „Секс, а что это?”, „Ну давайте я вам покажу” Medicul se dezbracă, o dezbracă pe ea şi începe procesul, după vreo 5 minute ea îi spune: „доктор, вы или сюда, или туда, потому что меня вот это вот  туда сюда раздражает”.

Lasă un răspuns

