BANCURI CU BATMAN SAU POVEŞTI CU MĂŞTI

Intro: Trei doamne trecute de perioada butonilor de trandafir, dar suficient de înflorite ca să nu le cadă petalele, se întâlnesc la un ceai pentru a-şi mărturisi unei alteia peripeţiile din viaţa conjugală.

– Ei, fetelor să vedeţi… Aseară am zis că-i fac o surpriză soţului. Mi-am cumpărat lenjerie sexy: corset, ciorapi tip plasă, slipi tanga… Ce să zic, când m-a văzut, nu-şi putea rupe ochii. Am avut o noapte foooooaaaarte fierbinte.

– Ei, da eu am fost mai ingenioasă. Mi-am luat costum de menajeră de la sexshop şi când a intrat în casă, m-am apucat să şterg praful de pe cea mai înaltă poliţă. E de prisos să vă povestesc ce a urmat.

Vine rândul şi celei de-a treia:

– Eu fetelor am zis că vreau să încerc ceva mai aşa… mai neordinar, poate un sado-mazo ceva, că demult aveam fantezii. Mă duc şi-mi iau costum din piele, cizme cui, mască neagră şi un bici. Stau şi-l aştept în bucătărie cu şampanie şi lumânări aprinse… Vine el de la serviciu, îl aud cum se dezbracă, stau tiptil şi îl aştept. Intră în bucătărie, mă priveşte îndelung… apoi deschide frigiderul… şi mă întreabă: „Apu shi Batman, mâncăm azi sau nu?”

Când mi s-a povestit bancul acesta, credeam că o să mi se rupă apele de la atâta râs (eu fiind însărcinată în momentul acela). Acuşi o să înţelegeţi de ce atâtea hohote.

Recent am fost invitată la un bal mascat şi ce fel de bal mascat fără atributul principal – masca? Am ochit una frumoasă de tot – feminină şi foarte sexy – bancul este că nu aveam bani disponibili la mine şi am rugat soţul să mi-o ia, magazinul fiind chiar lângă oficiul lui. Îl sun şi-i dau următoarea descriere: „Uite, e o mască neagră din catifea brodată cu fire aurii, are o floricică strălucitoare în colţ şi se potriveşte perfect la costumul meu de Liliac (personajul din opereta lui Johann Strauss)”.

Mă sună el peste câteva clipe: „Apu shi, masca asta de Zorro să-ţi iau?”

„Da”, închid receptorul şi pufnesc în râs.

Morala: It’s all about perceptions🙂

2 gânduri despre “BANCURI CU BATMAN SAU POVEŞTI CU MĂŞTI

  1. Buna,ti-am gasit blogul si nu ma pot opri de citit,dar mai ales cind am citit bancul cu batman,am plins de hohote,nu ma puteam opri,imi place
    ce scrii,la mai mult si la mai mare:-)

Lasă un răspuns

