TREC ANII SAU ZODIAC A LA TANTI NASTEA

În anul 2001 ŞARPELE mi-a dat mărul şi l-am sedus pe EL (tatăl copiilor mei).

În 2002 mi-am dat frâu liber emoţiilor asemeni unui CAL sălbatic şi am zburdat pe multe coline şi imaşuri.

În 2003 am fost CAPRĂ şi m-am măritat🙂 (cu EL bineînţeles).

În 2004 MAIMUŢA mea de soţ (nu este o insultă, ci purul adevăr, EL fiind născut în anul maimuţei🙂 ) ca o maimuţă adevărată, mi-a tot umblat cu viclenii sărind din pom în pom. (a fost unul dintre cei mai grei ani de căsnicie).

În 2005 eu, ca un COCOŞ adevărat (şi asta pentru este anul meu) am tot cântat pe la nunţi şi cumetrii (de două ori fiind nună mare).

CÂINELE de 2006 m-a muşcat chiar din primele clipe şi m-a tot hârâit asemeni unui maidanez flămând şi înrăit.

În 2007 am devenit o frumuseţe de PURCELUŞ roz şi gras, încât nu mi se vedeau obrajii de după burtă, în care se ascundea un „porcopeşte” pe nume Delia.

2008 a fost un an nici bun, nici rău. Într-un cuvânt gri – ca şi culoarea ŞOARECELUI.

În 2009 am luptat ca un TIGRU pentru a împăca două firi dragi mie şi m-am rugat Domnului cu o putere pur şi simplu „tigrească” ca să-mi salveze viitorul finuţ.

În 2010 am muncit ca un BOU: eforturi mari, dar salariul mic, în schimb plăcerea… plăcerea a fost de milioane.

În 2011 m-a înmulţit ca o IEPUROAICĂ şi pentru că am mâncat foooaaarte mulţi morcovi (la propriu şi la figurat) am dat naştere unui iepuraş micuţ şi foarte drăgălaş, mai bine spus unei iepuraşte🙂.

Hmm oare ce-mi rezervă DRAGONUL?

Lasă un răspuns

