TREBUIE DOAR SĂ-ŢI DOREŞI – MOŞ CRĂCIUN EŞTI TU

E timpul să dau şi o primă dare de seamă a campaniei noastre, lansate împreună cu bravii mei colegi de la Jurnal şi cu scumpa mea madam Roussel (www.alobebe.wordpress.com).

Vlăduţ este un băieţel de 4 luni care are nevoie urgent de o intervenţie chirurgicală ce nu poate fi făcută la noi, ci numai peste hotare. Pentru acesta este nevoie de 9000 de Euro. Mama lui, în vârstă de 37 de ani, nu s-a dezis de el, în pofida vârstei, a situaţiei financiare precare şi a faptului că tatăl copilului s-a dezis de el. Am discutat cu această femeie, am şi vizitat-o. Nu voi descrie prea mult discuţia noastră, tot ce vă pot spune este că m-am convins că banii donaţi vor fi folosiţi pentru scopul anunţat şi sper că aveţi destulă încredere în NUMELE meu, ca să nu vă apară suspiciuni în privinţa acestei femei.

Aşadar, în 3 zile am reuşit să adunăm 220 de Euro, pe care ieri i-am şi depus la bancă. Este mult sau puţin – judecaţi şi singuri – dar este donaţia colectată deocamdată de la 3 persoane. Dacă se vor găsi încă 7 de alde noi, deja vor fi 1000 de Euro şi poate cu ajutorul Celui de Sus şi a celor cu inimă mare, Vlăduţ va primi cel mai frumos dar de Crăciun…

Cineva poate să se întrebe de ce anume acum ne-am apucat de binefacere? Ce am făcut anul împrejur şi de ce anume acest băieţel merită să fie ajutat?

Prima ce-mi vine în cap este renumita frază din „Москва слезам не верит”: „Не учи меня жить, лучше помоги материально”🙂 Bine, lăsând glumele la o parte, am un răspuns foarte clar la asemenea întrebări şi sper că argumentele mele sunt destul de convingătoare.

De ce acum? În primul rând, pentru că Vlăduţ are ACUM nevoie de ajutorul nostru. Reportajul despre el, a fost difuzat ACUM, nu cu o lună în urmă, nu două, ci ACUM. În plus, haideţi să recunoaştem: în timpul anului suntem prea ocupaţi, obosiţi, distraţi sau mai ştiu eu cum (vorbesc cel puţin despre mine, deşi niciodată nu este inoportun să faci un bine). Sfintele sărbători sunt perioada când ne mai luminăm la faţă, când trebuie să lăsăm căldura în suflet, când trebuie să-i molipsim şi pe alţii cu această căldură. În plus, e perioada când dăruieşti, tot ce trebuie este doar să ne dorim acest lucru.

Şi nu în ultimul rând, e perioada primelor şi a balurilor. Cineva poate să iasă cu prietenii la o bere şi nici să nu observe cum a cheltuit 100 de lei, aceşti, însă, 100 de lei pot face diferenţă mare pentru mămica bebeluşului în cauză. Eu, de exemplu, am renunţat la cadourile de Crăciun, rugându-i pe cei apropiaţi să doneze sumele pe care eventual le-ar cheltui pentru mine, fiindcă acum cel mai mult de ce am nevoie este să cred în minuni… Sunt sigură că şi printre voi, se vor găsi persoane care chiar nu au nevoie de un cadou mai MINUNAT decât o MINUNE🙂

Sunt mulţi care au nevoie de ajutor, fireşte, mie, însă anume acest băieţel şi mămica lui mi-a captat atenţia. „Decât să nu ajut pe toţi, mai bine nu ajut nici unul” – este o scuză, o scuză pe care, cu regret, de prea multe ori o aud. Cine vrea să stea cu mâinile în sân, nu are decât să stea bine merci tot anul. Eu, însă, vreau să cred că sunt înconjurată de oameni buni, cu suflet mare şi cu inimă de aur.

Aşadar voi scrie încă o dată toate datele şi detaliile de contact de care aveţi nevoie pentru a face o mică minune să se întâmple.

Pentru transferul de la noi în banca Victoriabank:

Codul băncii:  VICBMD2x416

Contul (care este unul universal pentru lei, Euro si dolari):  223360310131

Deţinătorul contului: NADEJDA CAPRIŞ

pentru transfer de pe un alt cont al băncii Victoriabanc pe contul de mai sus aveţi nevoie de SWIFT (codul ID al beneficiarei): 0981604489300

Pentru a transfera banii de peste hotare, se poate de folosit Western Union, sau de făcut transfer de la o bancă din străinătate la Victoriabank. Pentru acesta aveţi nevoie de:

Correspondent Bank: COMMERZBANK, Frankfurt/Main  SWIFT: COBA DE FF

Beneficiary’s Bank: VICTORIABANK, Chisinau, Moldova SWIFT: VICBMD2x

Beneficiary: NADEJA CAPRIS

Account: 223360310131 

Eu vă mulţumesc pe toţi cei care au reacţionat pozitiv la îndemnul meu sau cel puţin s-au sensibilizat faţă de soarta acestei mame. Dumnezeu să vă ajute şi să vă aibă în pază.

Lasă un răspuns

