SĂ FACEM O MINUNE!!!

Motto: E timpul să dăruieşti…

Intro: Mai târziu voi posta articolul pe care l-am avut astăzi în minte, ceva însă mult mai important mi-a captat atenţia.

Crăciunul e perioada magică când minunile se întâmplă cu adevărat. Nu ştiu cum voi, dar eu cred în minunile dăruite din Ceruri. Acum însă v-aş ruga pe voi, puţinii, dar sper eu fidelii cititori ai acestui blog, să facem o minune.

De când am devenit mămică sunt foarte sensibilă la suferinţa copiilor. Sunt sigură că şi voi simţiţi acelaşi lucru, chiar dacă poate încă nu aţi gustat din savoarea rolului de părinte. În acest context, nu am putut rămâne indiferentă faţă de un reportaj realizat de colegii mei. Este vorba de un băieţel de 4 luni (aproape vârsta pe care o are Victoriţa mea), care are tare mare nevoie de ajutorul nostru, având nevoie de o intervenţie chirurgicală.

M-am uitat în ochii mamei lui şi în afară de dragostea mare şi disperarea pe care o simte, am citit şi un mare curaj.  Această femeie are 37 de ani şi creşte singură copilul, întrucât tatăl lui s-a dezis de el. Ea înţelege că acest îngeraş este poate singura ei şansă de a fi mamă. Ea nu a renunţat la el în pofida vârstei, a greutăţilor financiare sau de oricare altă natură. Este o mamă curajoasă căreia îi este dat să treacă printr-o mare încercare. Eu nu ştiu cum m-aş fi comportat în locul ei. Aş fi strigat la Ceruri, mi-aş rupe părul din cap, aş plânge până la orbire, sau poate m-aş fi luat în mâini şi aş fi căutat soluţii. Nu ştiu… Nu vreau nici măcar să-mi imaginez o astfel de situaţie, fiindcă îmi dau prea bine seama cât e de dureroasă.

Acum nu vă cer să răsturnaţi munţii, vă cer doar s-o ajutaţi pe această femeie, cu ce puteţi: dacă nu bani, măcar o jucărie care se tăvăleşte undeva prin casă sau haine vechi pe care sigur nu le veţi mai folosi… Gândiţi-vă că ajutându-l pe acest bebeluş şi mămica lui, faceţi bine în primul rând copilaşului vostru, fiindcă binele ÎNTOTDEAUNA se întoarce, asemeni unui bumerang. Nu în zadar se spune că dar din dar se face rai.  

Şi dacă totuşi nu aveţi timp sau posibilitate să faceţi o donaţie, cel puţin mergeţi la biserică şi puneţi o lumânare pentru sănătatea acestui băieţel. Rugăciunile în perioada sfintelor sărbători au o putere în parte.

Detaliile şi datele de contact le urmăriţi aici:

http://www.jurnaltv.md/ro/news/are-nevoie-de-ajutor-318559/#

Un gând despre “SĂ FACEM O MINUNE!!!

  1. Pingback: Numai lenea ne poate incurca sa salvam o viata de om « Alo… BEBE!

Lasă un răspuns

