EU VREAU… SAU TANTI NASTEA VISEAZĂ

Motto: Чего побольше? Всего побольше…

Eu vreau să mă trezesc mâine şi Vicuţa să aibă deja 3 luni şi să nu o mai doară burtica, dar cel mai bine să aibă deja 3 ani şi să poată merge, vorbi, mănânce  şi să meargă de sine stătător la oliţă.

Eu vreau să mă trezesc mâine şi să fie o zi frumoasă de mai (luna mea preferată), care să-mi prevestească o vară frumoasă şi nu o iarnă geroasă care vine în curând.

Eu vreau să mă trezesc mâine pe malul mării cu o sticlă de bere în mână şi cu un cap absolut gol de orice gânduri.

Eu vreau să mă trezesc mâine cu 20 de kilograme mai slabă şi cu „pătrăţele” pe abdomen, dar încă şi mai bine să pot mânca orice dar să rămân slabă.

Eu vreau să mă trezesc mâine şi să merg la serviciu care nu este deloc stresant sau obositor, aducându-mi o mare plăcere şi o sumedenie de bani, dar cel mai bine este să mă trezesc cu o mătuşică sau un unchi miliardar de prin Africa de Sud sau Tiumeni care să-mi moştenească o avere bunicică (nu-mi trebuie mult, mă mulţumesc şi cu un milion de dolari🙂 ).

Eu vreau să mă trezesc mâine şi să am din nou 20 de ani (dar cu mintea mea de acum!), să-mi încalţ bocancii, să-mi pun blugii rupţi şi tricoul cela negru care scotea din minţi băieţii şi să mă duc la „Black Elephant” unde să dansez toată noaptea rupându-mă de realitate.

Eu vreau să mă trezesc mâine în braţele bărbatului care mă iubeşte (nu că nu m-aş trezi în fiecare dimineaţă, dar un refresh nu mi-ar strica), dar cel mai bine să mă trezesc în dimineaţa ceea când am făcut-o pentru prima dată.

Eu vreau să mă trezesc mâine la o cuconadă fierbinte cu scumpele mele cumetre şi să stăm aşa ca pe timpuri (citeşte: aşa ca a doua zi să ne fie ruşine🙂 ).

Eu vreau să mă trezesc mâine într-o baie turcească, să simt cum fiecare oscior se încălzeşte pe lespedea de marmoră şi fiecare muşchi se relaxează, după care să urmeze un masaj, mult masaj, foarte mult masaj🙂

Eu vreau să mă trezesc mâine pe un Harley, cutreierând colţişoarele Europei, dar m-aş mulţumi şi cu un tur prin Moldova.

Eu vreau să mă trezesc mâine în avion la 3000 de metri înălţime, gata să sar cu paraşuta alături de un instructor super sexy (sau cel puţin profesionist astfel încât să fiu sigură că voi ateriza cu bine).

Eu vreau să mă trezesc mâine la Ţâpova şi să absorb energia cosmică care stă acumulată acolo, să simt cum fiecare celulă din mine se contopeşte cu natura, umplundu-mă de linişte şi pace.

Eu vreau… of, câte şi mai câte vreau… Într-un cuvânt mечтать не вредно, între timp tanti Nastea se ia în mâini şi se duce să alăpteze micuţa.

P.S. Fii atent ce-ţi doreşti, s-ar putea dorinţele tale să se îndeplinească: iată ce spun oamenii cu experienţă. Eu însă cred că atât timp cât mai avem loc pentru dorinţe, pentru vise, fie şi irealizabile, viaţa continuă, iar atunci când le aşterni pe foaie, dându-le o formă concretă, ele au mai mari şanse să se materializeze. Aşa că nici nu ştiţi cum vedeţi mâine o sex bombă, în loc de tanti Nastea🙂

3 gânduri despre “EU VREAU… SAU TANTI NASTEA VISEAZĂ

  1. nastea, am ras si mi-ai facut pofta aproape la fiecare punct. scrie mai des asa liste si poti fi sigura ca intr-o zi fiecare punct se va realiza. chiar si cel cu harley-ul. (la mine doar s-a implinit🙂

  2. Pingback: HAI ȘI-OM VISA DE LA O LUNI | tanti Nastea

Lasă un răspuns

